|
O-ringen 2008 Sälen
| 2007-06-18 22:19 |
Vi har fått frågan av nästa års O-ringenarrangör om en preliminär bokning av antal sängplatser i de stugor som kommer vara till nästa års boende vid O-ringen.
Vi behöver redan nu göra en preliminär intresseanmälan för bokning av boende. Logga in och gå till anmälningssidan för att göra en intresseanmälan.
[Tillbaka]
|
|