INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Hjälp till med KFUM multisport (uppdaterad) 2007-06-15 07:59 

11 dagar kvar till årets KFUM multisport och det börjar därför bli dags att få ihop folk som kan hjälpa till så att arrangemanget blir lika högklassigt som vanligt. Nytt för i år är att vi flyttar tävlingscentrum från Ånnaboda till södra Storstenshöjden men i övrigt är det mesta sig likt vad gäller tävlingens upplägg.

Till följande uppgifter behövs arbetsglada KFUMare (anmäl intresse i komentarsfälltet nedan):

Fredag 29/6 (em/kvällen innan tävlingen)

- I ordningställande av TC, ansv Tomas E (duschansv Mats L)
- Markering av kanotlyft
- Komplettering av snitsling av MTB- och terrrängbana


Lördag 30/6 (tävlingsdagen)

- Flaggvakter MTB-bana (8-10 st kl 9.30-11.30 och 13.00-15.30)
- Kanotstart och kanotmål, ansv Johan H och Erik Gr (? st)
- Kontrollvakter MTB-O (6 st kl 14-19)
- Kontrollvakter orientering (7 st kl 16-22)

Min förhoppning är att vi ska kunna få ihop så många kontrollvakter så att ingen ska behöva sitta på kontrollvaktspass hela kvällen utan att bli avbytt.


KFUM multisport


Skrivet av:

Albin Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1998


  [Tillbaka

Kommentarer 18 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: dg [2007-06-26 17:52]
Groth>> Jag är med dig!

Skrivet av: bjornlindgren [2007-06-26 14:18]
Kan hjälpa till där det behövs under lördagen

Skrivet av: Pontus & Malin [2007-06-25 9:06]
Någon av oss kan vara kontrollvakt på MTB-O

Skrivet av: Calle [2007-06-24 19:35]
Jag hjälper Groth och Haglund med kanoterna...

Skrivet av: Lovisa [2007-06-24 15:05]
Jag kan hjälpa till där det behövs :)

Skrivet av: andersbergman [2007-06-24 9:43]
Gunilla och Anders kan hjälpa till hela lördagen.

Skrivet av: widdas [2007-06-21 19:49]
Kan sitta kontrollvakt på orienteringen under kvällen. Kan även vara vakt på MTB-O på eftermiddagen.

Skrivet av: H-G [2007-06-21 19:16]
Kan Hjälpa till på fredagen

Skrivet av: Stina [2007-06-21 9:10]
Kan hjälpa till större delen av dagen, men troligen inte på kvällen.

Skrivet av: Leif [2007-06-20 23:06]
Leif & Kerstin kontrollvakter på MTB-O kl 14-19

Skrivet av: Barbro C. [2007-06-20 19:26]
Kristin C. langar gärna vätska eller "vad som helst" . Henrik också - men är inte helt säker på att han kan hela, eller del av dagen - måste kanske jobba.
Barbro - sjukvård om någon mer anmäler sig. Annars något annat.

Skrivet av: fimpen [2007-06-20 18:59]
Jag gör som Emma, sätt mig där jag behövs!

Skrivet av: Emma A [2007-06-19 18:11]
Jag kan hjälpa till hela dagen där jag behövs.

Skrivet av: larshellstrandh [2007-06-19 7:13]
Är på!

Skrivet av: Pecka [2007-06-18 20:45]
Sekretariatsunderhuggare till Peiza

Skrivet av: Birgitta A [2007-06-17 16:10]
Kerstin, Inger, Gunilla P och jag sköter maten och serveringen.

Skrivet av: Matte82 [2007-06-15 15:11]
Jag skulle gärna vilja va kontrollvakt på mtb-ol.

Skrivet av: AA [2007-06-15 8:00]
Flaggvakter MTB: Hasse och Ulla Jonhed



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 1
Varav unika: 1

[Mer statistik]