|
Ny kollektion från Ullmax!
| 2007-06-04 22:07 |
På torsdag i klubbstugan visas en ny kollektion från Ullmax - MAX2WEAR - sköna kläder som ger fin förtjänst till föreningen.
Den nya kollektionen, kallad MAX2WEAR, består av basplagg i mjuk microfiber i svart och vitt att användas båda till träning och vardags. Konceptet fungerar precis som med Ullmax och föreningen får tillbaka över 1/3 i ren förtjänst.
Nu på torsdag finns möjlighet att för första gången se kollektionen och göra beställningar! Även ett par säljväskor (även här i samma princip som Ullmax) kommer finnas för de som är sugna på att sälja dessa produkter åt klubben.
Efter försäljning kan ni som innan maila in order för leverans till klubbstugan inom en vecka.
Formulär att fylla i och maila in finns här.
Läs mer på den nya sidan nedan!
www.max2wear.se
[Tillbaka]
|
|