|
Per Sjögren vann Grabbhalvan
| 2007-05-31 23:39 |
Per "Peiza" Sjögren följde upp helgens sprintguld med en ny seger, nu i minst sagt hård konkurrens. Per bröt Mathias Lidsons fem år långa segersvit och kunde ganska ohotat löpa i mål på tiden 15.04, nytt personbästa för Per och nytt banrekord på den nya sträckningen som gäller från och med förra året.
Många andra KFUM:are sprang också och gjorde fina tider på den 5000 m långa banan, fullständiga resultat har inte publicerats än, men kommer att dyka upp på länken nedan.
Resultatlista Grabbhalvan 2007 >>>
Reportage och Webb-TV inslag i NA >>>
Resultat topp 10
1. Per Sjögren Löpex Sport 15:04
2. Marcus Torgeby Löpex Sport 15:14
3. Mathias Lidson Löpex Sport 15:18
4. Henrik Jansson Team Ullmax 15:29
5. Simon Sveder Hällefors Löparklubb 15:36
6. Patrik Persson Löpex Sport 15:57
7. Oskar Arlebo Team Ullmax 16:03
8. Jakob Olars Löpex Sport 16:07
9. Markus Jäsperi Brevens IF 16:15
10. Ulf Hallmén Posten LOgistik AB 16:19 |
| Klicka på bilderna för att se dem i större format

 Bilder från NA:s Webb-TV
|
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Albin [2007-06-01 15:49] | |
|
 |
| Grattis Per!!! |
| Skrivet av: | Öberg [2007-06-01 15:37] | |
|
 |
| Stort Sjögren!! Antar att du var riktigt seg på uppvärmningen.... |
| Skrivet av: | Hempa [2007-06-01 15:33] | |
|
 |
| När Sjögren säger att han mår illa strax innan en viktig tävling ska man se upp... :-) Grattis! |
| Skrivet av: | Löken [2007-06-01 15:11] | |
|
 |
| Ja det där är så sjukt bra gjort alltså, grattis :)... Synd att man inte kunde vara så bra, det vore skoj... |
| Skrivet av: | Groth [2007-06-01 8:23] | |
|
 |
| Peiza> grattis!! Vilken formtopp, se nu till att den räcker över Jukola så kommer du ha en givande helg då.. |
[Tillbaka]
|