INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Per Sjögren vann Grabbhalvan 2007-05-31 23:39 

Per "Peiza" Sjögren följde upp helgens sprintguld med en ny seger, nu i minst sagt hård konkurrens. Per bröt Mathias Lidsons fem år långa segersvit och kunde ganska ohotat löpa i mål på tiden 15.04, nytt personbästa för Per och nytt banrekord på den nya sträckningen som gäller från och med förra året.

Många andra KFUM:are sprang också och gjorde fina tider på den 5000 m långa banan, fullständiga resultat har inte publicerats än, men kommer att dyka upp på länken nedan.

Resultatlista Grabbhalvan 2007 >>>

Reportage och Webb-TV inslag i NA >>>

Resultat topp 10
 1. Per Sjögren     Löpex Sport           15:04
 2. Marcus Torgeby  Löpex Sport           15:14
 3. Mathias Lidson  Löpex Sport           15:18
 4. Henrik Jansson  Team Ullmax           15:29
 5. Simon Sveder    Hällefors Löparklubb  15:36
 6. Patrik Persson  Löpex Sport           15:57
 7. Oskar Arlebo    Team Ullmax           16:03
 8. Jakob Olars     Löpex Sport           16:07
 9. Markus Jäsperi  Brevens IF            16:15
10. Ulf Hallmén     Posten LOgistik AB    16:19

Klicka på bilderna för att se dem i större format





Bilder från NA:s Webb-TV




Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1988


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Albin [2007-06-01 15:49]
Grattis Per!!!

Skrivet av: Öberg [2007-06-01 15:37]
Stort Sjögren!! Antar att du var riktigt seg på uppvärmningen....

Skrivet av: Hempa [2007-06-01 15:33]
När Sjögren säger att han mår illa strax innan en viktig tävling ska man se upp... :-) Grattis!

Skrivet av: Löken [2007-06-01 15:11]
Ja det där är så sjukt bra gjort alltså, grattis :)... Synd att man inte kunde vara så bra, det vore skoj...

Skrivet av: Groth [2007-06-01 8:23]
Peiza> grattis!! Vilken formtopp, se nu till att den räcker över Jukola så kommer du ha en givande helg då..



[Tillbaka]