|
Såhär en dryg vecka efter att Närkekvartetten rotts i hamn så kommer fortfarande tack-mail in till förening!
Först vill jag tacka alla som ställt upp på ett mycket bra sätt med planering inför och arbete under våra tävlingsdagar. Det är väldigt lätt att vara tävlingsledare när så många kan och vill så mycket. Roligt!
Jag vill också säga att vi har fått in många mail från glada deltagare som tackar för terrängen, banorna och arrangemangen, några mail har hittat fram ända från Norge och Danmark. Det är ett gott bevis på att vi levererar finfina arrangemang.
Tack skall ni ha, och var stolta allihopa, det är jag!
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|