|
JUKOLA-träning söndag 27 maj
| 2007-05-22 14:12 |
KFUM inbjuder till Jukola-träning för hela distriktet, samling vid Alfernas stuga i Klockhammar på söndag kl 16.00. Fuskgafflade banor på ca 5 km, 8 km och 11 km kommer att erbjudas, gemensam start.
Dusch kommer eventuellt att erbjudas, men ta även med torrt ombyte för att kunna åka hem oduschad. SportIdent-stämpling gäller, anmälan på plats vid ankomst. För att kunna planera kartutskrifter vore det dock bra med preliminär anmälan, ange i kommentarfältet nedan om du tänkt komma och vilken bana du vill springa (senast kl 08.00 lördag morgon). Gäller alltså alla, oavsett klubbtillhörighet.
Välkomna!
Frågor till Oskar Arlebo, oskar@arlebo.se.
|
Kommentarer
| 43 inlägg hittills |
|
 |
här kommer fyra anmälningar: 8km daniel 5km Lina, Catrine och jan-åke |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-26 20:27] | |
|
 |
| Tomas Hallmén>> Många av KFUMarna är på 30års kalas hos Per Öberg i Stigtomta. Så jag antar att det är därför... |
| Skrivet av: | Tomas Hallmén [2007-05-26 20:12] | |
|
 |
| Är det gemensam start 16.00??? |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-26 14:57] | |
|
 |
| Löken>> Nu kom jag på det, det är ju kalas i Stigtomta... |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-26 14:52] | |
|
 |
| da Silva>> Varför den extremt idiotiska tiden kl. 16.00??? |
|
 |
| Det finns ett antal extrakartor på varje bana, så det är bara att dyka upp även om man inte hunnit anmäla sig. Välkomna! |
| Skrivet av: | Jakob Wallenhammar [2007-05-25 21:34] | |
|
 |
| Kör gärna 8 Km |
| Skrivet av: | Daniel Attås [2007-05-25 21:09] | |
|
 |
| Eftersom det inte finns någon längre bana än 11 km så tar jag den. |
| Skrivet av: | Mattias Andersson [2007-05-25 20:35] | |
|
 |
| jag vill bara springa 11 km. |
| Skrivet av: | Dan [2007-05-25 19:37] | |
|
 |
| 11 |
| Skrivet av: | Johan Aronsson [2007-05-25 17:23] | |
|
 |
| 11km |
| Skrivet av: | stina [2007-05-25 16:38] | |
|
 |
| jag vill gärna springa 5 km, ifall någon har en plats över dit upp!? |
| Skrivet av: | weine [2007-05-25 15:18] | |
|
 |
| 8 km för mig och delar av 5 km till Ella. |
| Skrivet av: | Magnus Persson [2007-05-25 14:53] | |
|
 |
| Ska försöka att inte vägga på 11km banan :-) |
| Skrivet av: | Johan Runesson [2007-05-25 14:18] | |
|
 |
| Jag springer 11km |
| Skrivet av: | Jonas Marjamaa [2007-05-25 14:15] | |
|
 |
| 8 km |
| Skrivet av: | Ivan Forsgren [2007-05-25 13:48] | |
|
 |
| 11 härliga kilsbergs kilometer tack |
| Skrivet av: | Mats Eriksson [2007-05-25 11:36] | |
|
 |
| Hej 5 Km för mig |
| Skrivet av: | dg [2007-05-25 11:02] | |
|
 |
| 8 km |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-05-25 11:00] | |
|
 |
| 11 km tack! |
| Skrivet av: | Stefan Peterson [2007-05-25 9:56] | |
|
 |
| Johan Peterson och jag kör varsin 8km bana |
| Skrivet av: | Ari [2007-05-25 8:30] | |
|
 |
| 8 km blir bra! |
| Skrivet av: | stefan [2007-05-24 22:39] | |
|
 |
| Alfernas stuga är bokad så vi slipper bada i dammen efteråt. |
| Skrivet av: | Kristin J [2007-05-24 21:54] | |
|
 |
| 8 km tack! |
| Skrivet av: | David Eriksson [2007-05-24 21:25] | |
|
 |
| Tja! Jag springer 8 km |
| Skrivet av: | Olof Dahlgren [2007-05-24 20:49] | |
|
 |
| Jag kommer och springer. 8km blir bra.. |
| Skrivet av: | Beata [2007-05-24 17:00] | |
|
 |
| Jag srpinger gärna, 8an blir nog bra. |
| Skrivet av: | Anders Attås [2007-05-24 14:26] | |
|
 |
| Jag springer gärna(?) 8 km! |
| Skrivet av: | Andreas Peterson [2007-05-24 13:41] | |
|
 |
| Jag dyker nog upp men kör nog bara 8km räkker för mig den dan. |
|
 |
| Jag dyker nog också upp, tvekar mellan 11 km och 8 km. Jobbar med att få med mig fler almbyiter!!! |
| Skrivet av: | Mikael Pihel, OKT [2007-05-24 8:43] | |
|
 |
| Jag gör gärna ett försök på 11km-banan. |
| Skrivet av: | Tomas Hallmén [2007-05-23 20:59] | |
|
 |
| 11 km-banan tack! |
| Skrivet av: | Christina W L [2007-05-23 15:18] | |
|
 |
| 5 km räcker gott för mig |
| Skrivet av: | Piraten [2007-05-23 13:11] | |
|
 |
| 11 km tack! |
| Skrivet av: | groth [2007-05-23 12:29] | |
|
 |
| ger mig ut på 11 km |
| Skrivet av: | Sus [2007-05-23 9:57] | |
|
 |
| Stefan ska försöka orka 11 km och Sus 5 km . |
| Skrivet av: | Emma A [2007-05-23 8:00] | |
|
 |
| 5 km blir bra för mig, tack! |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-05-23 7:40] | |
|
 |
| Det kan tänkas att jag kommer och springer 5 km. Tack för inbjudan! |
| Skrivet av: | Axel [2007-05-22 21:44] | |
|
 |
| Är tyvärr inte hemma, men är ev intresserad av att springa på måndag dagen efter |
| Skrivet av: | culin [2007-05-22 20:27] | |
|
 |
| Suck. Man missar de fina träningar som erbjuds denna veckan och helgen. Finns det någon möjlighet att få en karta och springa själv? I så fall tänkte jag 11 km och kortar av vid behov. |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-22 15:45] | |
|
 |
| 11 km blir bra för mig med. Om jag orkar med tanke på att jag är ett år äldre nu, hmm... |
| Skrivet av: | Sjögren [2007-05-22 14:41] | |
|
 |
| 11 km blir bra för mig med. |
|
 |
| Tänkte springa längsta banan. |
[Tillbaka]
|
|