INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
JUKOLA-träning söndag 27 maj 2007-05-22 14:12 

KFUM inbjuder till Jukola-träning för hela distriktet, samling vid Alfernas stuga i Klockhammar på söndag kl 16.00. Fuskgafflade banor på ca 5 km, 8 km och 11 km kommer att erbjudas, gemensam start.

Dusch kommer eventuellt att erbjudas, men ta även med torrt ombyte för att kunna åka hem oduschad. SportIdent-stämpling gäller, anmälan på plats vid ankomst. För att kunna planera kartutskrifter vore det dock bra med preliminär anmälan, ange i kommentarfältet nedan om du tänkt komma och vilken bana du vill springa (senast kl 08.00 lördag morgon). Gäller alltså alla, oavsett klubbtillhörighet.

Välkomna!

Frågor till Oskar Arlebo, oskar@arlebo.se.




Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1972


  [Tillbaka

Kommentarer 43 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: daniel p [2007-05-26 22:43]
här kommer fyra anmälningar:
8km daniel
5km Lina, Catrine och jan-åke

Skrivet av: Löken [2007-05-26 20:27]
Tomas Hallmén>> Många av KFUMarna är på 30års kalas hos Per Öberg i Stigtomta. Så jag antar att det är därför...

Skrivet av: Tomas Hallmén [2007-05-26 20:12]
Är det gemensam start 16.00???

Skrivet av: Löken [2007-05-26 14:57]
Löken>> Nu kom jag på det, det är ju kalas i Stigtomta...

Skrivet av: Löken [2007-05-26 14:52]
da Silva>> Varför den extremt idiotiska tiden kl. 16.00???

Skrivet av: da Silva [2007-05-26 12:22]
Det finns ett antal extrakartor på varje bana, så det är bara att dyka upp även om man inte hunnit anmäla sig. Välkomna!

Skrivet av: Jakob Wallenhammar [2007-05-25 21:34]
Kör gärna 8 Km

Skrivet av: Daniel Attås [2007-05-25 21:09]
Eftersom det inte finns någon längre bana än 11 km så tar jag den.

Skrivet av: Mattias Andersson [2007-05-25 20:35]
jag vill bara springa 11 km.

Skrivet av: Dan [2007-05-25 19:37]
11

Skrivet av: Johan Aronsson [2007-05-25 17:23]
11km

Skrivet av: stina [2007-05-25 16:38]
jag vill gärna springa 5 km, ifall någon har en plats över dit upp!?

Skrivet av: weine [2007-05-25 15:18]
8 km för mig och delar av 5 km till Ella.

Skrivet av: Magnus Persson [2007-05-25 14:53]
Ska försöka att inte vägga på 11km banan :-)

Skrivet av: Johan Runesson [2007-05-25 14:18]
Jag springer 11km

Skrivet av: Jonas Marjamaa [2007-05-25 14:15]
8 km

Skrivet av: Ivan Forsgren [2007-05-25 13:48]
11 härliga kilsbergs kilometer tack

Skrivet av: Mats Eriksson [2007-05-25 11:36]
Hej 5 Km för mig

Skrivet av: dg [2007-05-25 11:02]
8 km

Skrivet av: Pionhed [2007-05-25 11:00]
11 km tack!

Skrivet av: Stefan Peterson [2007-05-25 9:56]
Johan Peterson och jag kör varsin 8km bana

Skrivet av: Ari [2007-05-25 8:30]
8 km blir bra!

Skrivet av: stefan [2007-05-24 22:39]
Alfernas stuga är bokad så vi slipper bada i dammen efteråt.

Skrivet av: Kristin J [2007-05-24 21:54]
8 km tack!

Skrivet av: David Eriksson [2007-05-24 21:25]
Tja! Jag springer 8 km

Skrivet av: Olof Dahlgren [2007-05-24 20:49]
Jag kommer och springer. 8km blir bra..

Skrivet av: Beata [2007-05-24 17:00]
Jag srpinger gärna, 8an blir nog bra.

Skrivet av: Anders Attås [2007-05-24 14:26]
Jag springer gärna(?) 8 km!

Skrivet av: Andreas Peterson [2007-05-24 13:41]
Jag dyker nog upp men kör nog bara 8km räkker för mig den dan.

Skrivet av: Stefan W [2007-05-24 9:09]
Jag dyker nog också upp, tvekar mellan 11 km och 8 km. Jobbar med att få med mig fler almbyiter!!!

Skrivet av: Mikael Pihel, OKT [2007-05-24 8:43]
Jag gör gärna ett försök på 11km-banan.

Skrivet av: Tomas Hallmén [2007-05-23 20:59]
11 km-banan tack!

Skrivet av: Christina W L [2007-05-23 15:18]
5 km räcker gott för mig

Skrivet av: Piraten [2007-05-23 13:11]
11 km tack!

Skrivet av: groth [2007-05-23 12:29]
ger mig ut på 11 km

Skrivet av: Sus [2007-05-23 9:57]
Stefan ska försöka orka 11 km och Sus 5 km .

Skrivet av: Emma A [2007-05-23 8:00]
5 km blir bra för mig, tack!

Skrivet av: Kajsa [2007-05-23 7:40]
Det kan tänkas att jag kommer och springer 5 km. Tack för inbjudan!

Skrivet av: Axel [2007-05-22 21:44]
Är tyvärr inte hemma, men är ev intresserad av att springa på måndag dagen efter

Skrivet av: culin [2007-05-22 20:27]
Suck. Man missar de fina träningar som erbjuds denna veckan och helgen. Finns det någon möjlighet att få en karta och springa själv? I så fall tänkte jag 11 km och kortar av vid behov.

Skrivet av: Löken [2007-05-22 15:45]
11 km blir bra för mig med. Om jag orkar med tanke på att jag är ett år äldre nu, hmm...

Skrivet av: Sjögren [2007-05-22 14:41]
11 km blir bra för mig med.

Skrivet av: Oskar Arlebo [2007-05-22 14:14]
Tänkte springa längsta banan.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]