|
Samling för Vårrusfunktionärer vid Gustavsvik
| 2007-05-22 00:48 |
är för P-vakterna, vägvakterna och busshållplatsvakterna på uppfarten från Stenbackavägen (vägen som går vinkelrätt från järnvägen upp mot Atlas Copco och vidare mot Adolfsberg) upp mot badets entré. Jag finns där från kl 16.00. För prisutdelare gäller samling bakom målet inne på Gustavsviksområdet öster om sjön direkt efter starten kl 19.00 då platserna runt de olika prisborden fördelas.
Ni som ska vara busshållplatsvakter behöver inte åka förbi Gustavsvik , bara ni vet vad som ska göras och ni meddelar mig att ni kommer på plats i tid på egen hand. Mailadresser är antingen lars.arlebo@tech.oru.se eller lasse@arlebo.se. (Barbro H & Kajsa behöver inte meddela). Upptäcker nu att årets behov av vakter är två färre. Jag hoppas Per Sjögren & Stefan Aronsson kan tänka sig andra uppgifter. Busshållplatsvakter: Stefan Risberg: Änggatans södra sida. Kajsa Källérus: Olof Palmes Torg. Gunilla Bergman, Taina Engberg, Annica & Bosse Magnusson: Runt Våghustorget. Nils-Olov Åsman: Drottninggatan vid tingsrätten. Malin Halldin, Barbro Hellstrandh, Inger Nicolas & Birgitta Arlebo: Runt Järntorget och Storgatan vid polishuset. Vägvakter: Ulla Jonhed: Stenbackavägen vid Backahallen. Urban Haglind: Glomman - Stenbackavägen. Olof Hermansson: Glomman - Hagalundsvägen. Jan Johansson: Hagalundsvägen- Gustafsviksvägen Per Sjögren & Oskar Arlebo: Södermalmsplan - Klerkgatan. I övrigt fördelar vi platserna allt eftersom.
[Tillbaka]
|
|