|
NÄSTAN alla uppgifter bemannade till VÅRRUSET!!!
| 2007-05-21 19:24 |
Fantastiskt vilken uppslutning efter vad vi jobbat oss igenom under de sista dagarna. MEN vi behöver några fler vägvakter!!!
Att vara vägvakt innebär att vi på fyra ställen har lovat att ha vakter som visar den tunga trafiken hur den ska åka en något annorlunda väg mot vad som normalt gäller. Detta vaktande kan med fördel ske sittandes i en bil vid vägkanten och att då en långtradare eller buss närmar sig gå ut och stoppa åkdonet och förklara vad som pågår och visa rätt väg med hjälp av karta. Man kan alltså sitta i bilen och lyssna på radion eller läsa en bok bara man har lite koll på vad som närmar sig. Min tanke var att man skulle kunna vara 2 tillsammans eller två som delar på ett pass (eller givetvis klara sig ensam). Vi har visserligen nästan fyllt vår prisutdelarkvot men är det någon som kan tänka sig att byta från prisutdelning till vägvakt skulle det verkligen underlätta mitt arbete. Ännu bättre om just du som inte noterat dig på listan kan ställa upp. Ring mig på stört om du kan hjälpa till att lösa detta problem!!! I kväll 27 44 44 och imorgon på dan 073/983 50 60 eller 30 33 25. Även om du inte noterat dig som prisutdelare går det fortfaramde bra bra att anmäla sig.
[Tillbaka]
|
|