|
Byggkväll inför Närkekvartetten
| 2007-05-08 15:25 |
Tisdag den 15 maj är det tänkt att hela TC ska byggas. Onsdagen är reservdag vid dåligt väder.
Arbetet med att bygga upp tävlingsplasen är uppdelet mellan klubbarna på följande vis:
KFUM ska bygga tält, skylta till och på TC samt planera parkeringytorna. Alferna ska bygga dusch och toa på TC samt dra all el. Hagaby bygger mål, speaker, fållor, resultat/info-plank och prisplats.
Vi ska resa stora tält för marka och data (sekritariat, direktanm., röd utgång, radiomottagning) Klubbtält ska resas för barnpassning, massage och sjukvård men det görs tävlingsdagen för att de inte ska regna sönder.
En uppgift som TC-gruppen behöver hjälp med är att köra IP-skogenvagnar till och från Klockhammar. Har du E-kort och kan tänka dig att hjälpa oss med det så hör av dig till mig på mail eller telefon.
Allså byggdag den 15 från kl 16. Är vi många så går det fort. Vi ses!
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2007-05-09 22:30] | |
|
 |
| Kan tyvärr inte hjälpa till, är i göteborg med jobbet. |
| Skrivet av: | Magnus Mattsson [2007-05-09 17:38] | |
|
 |
| Jag kan komma först vid 5 tiden men hjälper sen gärna till med tex parkeringen där jag tänkte stå under to-fre. |
[Tillbaka]
|
|