|
Vilka dagar KFUM får deltaga under Närkekvartetten
| 2007-05-06 13:50 |
Det har florerat lite olika rykten, så här kommer en nyhet som kan lugna alla.
I tävlingsledargruppen har vi gemensamt tagit beslut om att man inte springer sina egna dagar. Detta innebär för KFUM följande:
Torsdag: Inga KFUMare springer Fredag: Inga KFUMare springer Lördag: Alla KFUMare får springa (utom de som har uppgifter som involverar denna dags banor såklart.) Söndag: Alla KFUMare får springa
Om barn och ungdomar vill springa även under Torsdag och Fredag så kan de springa Öppen Klass, men helst ser vi att alla hjälps åt att göra hejdundrande bra arrangemang dessa dagar.
Jag ber om ursäkt för att denna info kom ut så sent, men jag trodde att infon redan var känd i klubben.
Har ni några frågor så tveka inte att ringa mig på 070 - 288 18 09
mvh Per Jonhed
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-06 14:22] | |
|
 |
| Fint :)... Då anmäler jag mig till lördagens tävling igen. |
[Tillbaka]
|
|