|
Klubbmöte 13 maj kl 16.00
| 2007-05-11 18:09 |
Välkomna till klubbmöte i KFUM-huset, söndagen den 13 maj, kl 16.00 !
Det är dags för årets första klubbmöte. Vi träffas i KFUM-huset, Borgmästargatan 9. Är det kalasväder kanske vi kan vara ute i den fina trädgården.
På programmet står bl a sedvanligt klubbmöte med information om olika pågående aktiviteter mm. Det viktiga denna gång är att vi som klubb skall ta ställning till om vi skall delta eller ej i arrangemanget O-ringen 2010 i Örebro. Kom och gör din röst hörd - säg din mening! Det är viktigt att vi diskuterar detta tillsammans och kommer fram till ett bra beslut för vår klubb.
Naturligtvis serveras det fika!
Välkomna!
[Tillbaka]
|
|