INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Tiomilainfo 2007-04-19 16:16 

Vi i elitkommittén behöver lite information från er om hur ni har tänkt tillbringa Tiomila-dygnet för att få bättre koll på logistiken, boende m.m. Gäller samtliga löpare som anmält intresse för Tiomila!

Klubbens resa till Tiomila kommer att ske i en minibuss och en stor buss. Mer exakta avresedetaljer kommer. Minibussen kommer att innehålla de som springer de första 1-2 sträckorna i våra damlag och åker direkt till TC. Den stora bussen som innehåller resten kommer att passera boendet för möjlighet till avlastning innan man åker till TC. Det är också möjligt att gå av bussen då och tillbringa lördagen på boendet för de herrlöpare som vill. Det kommer vara möjligt att följa tävlingen från boendet. Förhoppningsvis med hjälp av en dator med 3g kort och visning av tv-sändningen på projektor!

Boendet är på Råby IP som ligger ca 7 min bilväg från TC.

Där kommer maten att serveras under lördagkvällen. Löparna i herrtävlingen kommer löpande att transporteras till tc i en minibuss. Efter damtävlingen kommer den att börja transportera folk tillbaka till boendet (även med hjälp av några bilar).

På torsdag 26/4 blir det genomgång och peppsnack i klubbstugan efter träningen. Missa inte det!

Det vore jättebra om ni kunde svara på följande frågor så snart som möjligt! Läs noggrant varje fråga. Om ni tycker att de svaren vi har kryssat i stämmer så behöver ni bara svara att ni vill ha standardalternativet! Svara genom att kommentera i nyheten eller skicka ett mail till undertecknad! Just nu verkar det som att samtliga som anmält intresse (även som övertalningsbar) får springa så fyll i även om inte lagen presenterats än.

Resa dit?
Klubbens X
Egen

Resa hem?
Klubbens lördag
Klubbens söndag X
Egen

Kommer direkt till tc, ingen klubbresa eller boende (behöver inte svara på fler frågor)
Nej X
Ja

Boende
Råby IP (klubbens) X
Bor på TC (egen husvagn, tält etc)
Eget

Transport från boendet till TC
Klubbens minibuss X
Eget

Tillbringar lördagen på boendet
Ja
Nej X



Vägbeskrivning

TC-översikt

Sväng vänster i den här korsningen

Stugan


Tiomila


Skrivet av:

Erik Harlén
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1934


  [Tillbaka

Kommentarer 15 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Pionhed [2007-04-26 16:01]
Som Balken:

1: Egen
2: Egen
3: X
4: X
5: X
6: X

Skrivet av: Ointresserad [2007-04-24 14:11]
Beroende på dagsform återkommer jag om upplägg.
Resa dit ensam, precis i tid till avlöp kan ju bli grymt aktuellt!
På återhörande

Skrivet av: Balken [2007-04-24 10:40]
1: Egen
2: Egen
3: X
4: X
5: X
6: X

Skrivet av: Patrik [2007-04-23 22:02]
Följer damtävlingen via Sport Expressen, nån måste ju gynna tv-satsningen. Kommer ut på egen hand nångång vid den mycket bekväma tiden 04,15-04,45 natten till söndag för att då springa fort och rätt. Lycka till och spring stabilt allihop så får vi nog ett roligt tiomila dygn.

Skrivet av: Peiza [2007-04-23 21:49]
Resa dit?
Klubbens
Egen X

Resa hem?
Klubbens lördag
Klubbens söndag X
Egen

Kommer direkt till tc, ingen klubbresa eller boende (behöver inte svara på fler frågor)
Nej X
Ja

Boende
Råby IP (klubbens) X
Bor på TC (egen husvagn, tält etc)
Eget

Transport från boendet till TC
Klubbens minibuss X
Eget

Tillbringar lördagen på boendet
Ja X, om jag inte får allt för tråkigt.
Nej

Skrivet av: Garpen [2007-04-23 20:39]
Jag tar mig till tävlingen själv, bor ute på TC, (kanske tillbringar någon fjuttig tid i huset, och vill gärna ha skjus tillbaka till Örebro på söndagen:)

Skrivet av: fille [2007-04-22 21:15]
kör standard

Skrivet av: Kajsa [2007-04-20 17:41]
Jag vill åka med klubben till tiomila och sen hem på lördagen. Lägger mig inte i boendet, bussar etc. Tillbringar hela dagen på TC.

Skrivet av: Björne [2007-04-20 16:03]
Kör på Lökens standardupplägg men tar mig hem på eget sätt.

Skrivet av: Per Eklöf [2007-04-20 13:34]
Jag kör standardupplägget. Dock så vill jag kolla lite på damtävlingen, damerna främst faktiskt, på lördagen.

Skrivet av: stefan [2007-04-20 7:15]
X,X,X,X,X,vet ej

Skrivet av: culin [2007-04-20 6:05]
Kommer direkt till TC.

Skrivet av: Övertalningsbar [2007-04-19 16:32]
Jag följer nog da Silvas upplägg förutom resa till TC vid herrstarten tror jag

Skrivet av: Löwis [2007-04-19 16:31]
Jag kör standardupplägget!

Skrivet av: da Silva [2007-04-19 16:21]
Jag kör standardupplägget, men tillbringar nog större delen av lördagen vid boendet, ev. en liten tur ut till TC under damtävlingen, sen tillbaks ut igen lagom till herrstarten.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]