|
Kilsbergstorp
| 2007-04-18 15:57 |
Idag den 18 april kl. 14 inför press och skogskarlar vid Sörtorpet i Suttarboda släpptes den nya boken Kilsbergstorp. Ingvar Hultman höll i invigningen där bl a Tomas Eriksson spelade fiol och sedan avnjöts tårta med en bild av Sörtorpet på
Boken är på 225 sidor och med 115 bilder. Den kommer att kosta 200 kronor för alla eftersom det är det priset som kommer att gälla i bokhandeln och vi får inte gå under det. Däremot får klubben 80 kroner per bok som vi säljer inom klubben. Så 100 böcker ger 8000:- till klubbkassan. Väldig bra bok att läsa eller ge bort i present och stödja klubben på samma gång. Jag har en kartong (42 st) i klubbstugan f o m imorgon, så tag med pengar på en gång. Skulle någon vilja köpa ett flertal tag då kontakt med Ingvar Hultman direkt. C-G Garpenlund




|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
|
 |
Hej C-G! Det du skrev och bilderna var väldigt fin reklam för vår nya torpbok. Och du har fått till bra bilder fast jag var med. Bok- och skogskarlshälsningar från talman Ingvar Hultman |
[Tillbaka]
|
|