|
Nya tävlingströjan
| 2007-03-30 12:05 |
Nu har de nya tävlingströjorna kommit. För er som vill ha de nya tröjorna omgående finns det 3 alternativ att hämta dem innan påsk.
Alt 1 Löpex Sports butik på Lövstagatan 6 to.m onsdag nästa vecka. Öppet vardagar 10 – 18 och lördagar kl 10-14
Alt 2 På lördag innan bussen till Tors tävling mellan kl 08.00 – 08.30 i klubbstugan
Alt 3 I klubbstugan på tisdag efter träningen
Efter påsk kan du köpa den i klädshopen i klubbstugan.
OBS!! Tröjan kostar 150 kr endast kontantbetalning

|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | dg [2007-03-30 13:16] | |
|
 |
| Pecka>> Haha…jag kanske är lite hes men det finns andra som pratat med lenare röst… |
| Skrivet av: | Pecka [2007-03-30 12:44] | |
|
 |
Bra jobbat! Nu borde hesheten försvinna ett tag (;-) |
[Tillbaka]
|
|