|
Fasta kontroller
| 2007-03-18 23:47 |
Nu när snön är borta börjar det vara dags att se över de fasta kontroller som vi har i skogarna runt Karlslund
Kontrollpunkterna är desamma som förra året och kontrollanterna också de samma. Fattas något vid kontrollerna finns nytt material i klubbstugan. När ni sett över dem så vore det bra om ni sa till mig så jag vet att alla kontroller är OK
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | leiff [2007-04-03 19:53] | |
|
 |
| Jag har kollat mitt område där nr 23 fick ett nytt litet rött band |
|
 |
| Nu har jag kollat resterande kontroller. Alla OK utom kontroll 4. Stolpen verkar rutten längst ner och har gått av. Den ligger i gropen. |
| Skrivet av: | weine [2007-03-25 20:01] | |
|
 |
| Eleonors område klart. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-03-25 12:30] | |
|
 |
| Har kollat över de flesta kontrollerna (ej ,2-7 & 10). Nr 13, stolpen sitter löst, men OK, nr 21 saknade stiftklämma, har satt dit en ny. Ska snart kolla över de som ej är gjorda. |
| Skrivet av: | C-G [2007-03-19 15:55] | |
|
 |
| Bra Lasse! Som upplysning till dig så kommer nog två av dina fasta kontroller flyttas eftersom de nu har hamnat i de nya gatorna som gjorts, |
| Skrivet av: | Lars Jonhed [2007-03-19 12:17] | |
|
 |
Jag har sprungit över kontrollerna på Ekersmon. En kontroll är trasig. Jag kan fixa det när inluensan i mig försvunnit. Mvh //Lars |
[Tillbaka]
|