|
Anmälan till tävlingar
| 2007-03-10 22:36 |
Anmälan till individuella tävlingar sker numera direkt i Klubben Online för alla medlemmar
Vi har nu gjort om så att anmälan till individuella tävlingar görs direkt i Klubben Online för att bespara vår anmälningsansvarige det extraarbete det innebär att lägga över alla anmälningar till Klubben Online. Anmälan till tävlingar gör du fortfarande genom att logga in och välja "Anmälan" under Internt i menyn, skillnaden är att när du väljer en tävling så kommer du automatiskt till tävlingen i Klubben Online. För att göra det lättare för dig att så har vi gjort en anvisning (PDF) som du hämtar med länken nedan.
Anvisning för anmälning via Klubben Online
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2007-03-23 11:24] | |
|
 |
| H-G>> Skumt. Postnummret ska vara utan mellanslag, men det antar jag att du försökt med. Kolla med Emma Arlebo om hon kan anmäla dig, hon sitter inne med högre behörigheter. |
| Skrivet av: | H-G [2007-03-23 0:02] | |
|
 |
Kan ej anmäla mig till någon tävling i vår... min adress o postnummer godkänns ej av allsmäktige online-anmälare, således blir det väl inget tävlande för mig fortsättningsvis. |
| Skrivet av: | Pecka [2007-03-11 12:03] | |
|
 |
| Anders>>Bra kompromisslösning. Det är inte lätt att anpassa till KOL. |
[Tillbaka]
|