INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Anmälan till tävlingar 2007-03-10 22:36 

Anmälan till individuella tävlingar sker numera direkt i Klubben Online för alla medlemmar

Vi har nu gjort om så att anmälan till individuella tävlingar görs direkt i Klubben Online för att bespara vår anmälningsansvarige det extraarbete det innebär att lägga över alla anmälningar till Klubben Online. Anmälan till tävlingar gör du fortfarande genom att logga in och välja "Anmälan" under Internt i menyn, skillnaden är att när du väljer en tävling så kommer du automatiskt till tävlingen i Klubben Online. För att göra det lättare för dig att så har vi gjort en anvisning (PDF) som du hämtar med länken nedan.


Anvisning för anmälning via Klubben Online


Skrivet av:

Anders Kallin
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1900


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2007-03-23 11:24]
H-G>> Skumt. Postnummret ska vara utan mellanslag, men det antar jag att du försökt med. Kolla med Emma Arlebo om hon kan anmäla dig, hon sitter inne med högre behörigheter.

Skrivet av: H-G [2007-03-23 0:02]
Kan ej anmäla mig till någon tävling i vår... min adress o postnummer
godkänns ej av allsmäktige online-anmälare, således blir det väl inget
tävlande för mig fortsättningsvis.

Skrivet av: Pecka [2007-03-11 12:03]
Anders>>Bra kompromisslösning. Det är inte lätt att anpassa till KOL.



[Tillbaka]