|
ÖLOF ordnar Sportident-kurs
| 2007-03-06 09:49 |
Lördag 17 mars ordnar ÖLOF kurs i Sportident
Lämpligt för alla som på något sätt är inblandade i träningar och tävlingar och vill lära sig hur systemet fungerar.
Vi vill avdramatisera användningen av utrustningen och få fler att se möjligheterna med att ordna kvalitetsmässigt bättre träningar genom användning av klubbens utrustning.
Inbjudan från ÖLOF hittar Du på länken nedan.
Länk till inbjudan
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | H-G [2007-03-06 18:16] | |
|
 |
| Tyvärr ... jag jobbar den helgen |
| Skrivet av: | Peiza [2007-03-06 11:00] | |
|
 |
| Jag är bortrest då. |
| Skrivet av: | TÖLOF [2007-03-06 10:18] | |
|
 |
| Björn Lindgren har nappat men jag tycker några till från YMCA borde komma. |
[Tillbaka]
|