INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Packning av Kylskåpspoesi 2007-01-26 17:02 

Med kort varsel har vi fått förfrågan från Kylskåpspoesi om vi kan ställa upp och packa 5000 mässprover på måndag kväll. Baserat på tidigare erfarenhet krävs det ca 10 packare och jobbet ger klubben 2500 kr i ersättning.

Arbetet är relativt enkelt och brukar vara rätt socialt och trevligt. Ju fler vi blir, desto snabbare blir vi klara. Drop in på Olaigatan 34 från kl 16.30, fika serveras under kvällen. Anmäl intresse i kommentarfältet nedan!




Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1871


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: da Silva [2007-02-02 13:23]
Glömde bort att å klubbens vägnar tacka alla som hjälpte till under kvällen! Drygt 3000 kr till klubbkassan är inte att förakta.

Skrivet av: Pionhed [2007-01-28 21:33]
Mamma kommer inte då hon har fått förhinder, men jag kommer.

Skrivet av: Lovisa [2007-01-28 21:14]
Jag och vicy kommer

Skrivet av: Emma A [2007-01-28 20:03]
Jag kommer...

Skrivet av: stina [2007-01-28 12:51]
jag kan också komma, i varje fall en stund

Skrivet av: Pecka [2007-01-28 11:52]
Björne,Clobbe o Pecka kommer

Skrivet av: hooken [2007-01-27 12:50]
hooken kommer!!!

Skrivet av: Hasse [2007-01-26 18:40]
Ulla kan komma

Skrivet av: Anders [2007-01-26 17:36]
Jag kommer och packar en stund också...

Skrivet av: da Silva [2007-01-26 17:08]
Kristin och Oskar kommer.



[Tillbaka]