|
Packning av Kylskåpspoesi
| 2007-01-26 17:02 |
Med kort varsel har vi fått förfrågan från Kylskåpspoesi om vi kan ställa upp och packa 5000 mässprover på måndag kväll. Baserat på tidigare erfarenhet krävs det ca 10 packare och jobbet ger klubben 2500 kr i ersättning.
Arbetet är relativt enkelt och brukar vara rätt socialt och trevligt. Ju fler vi blir, desto snabbare blir vi klara. Drop in på Olaigatan 34 från kl 16.30, fika serveras under kvällen. Anmäl intresse i kommentarfältet nedan!
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
|
 |
| Glömde bort att å klubbens vägnar tacka alla som hjälpte till under kvällen! Drygt 3000 kr till klubbkassan är inte att förakta. |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-01-28 21:33] | |
|
 |
| Mamma kommer inte då hon har fått förhinder, men jag kommer. |
| Skrivet av: | Lovisa [2007-01-28 21:14] | |
|
 |
| Jag och vicy kommer |
| Skrivet av: | Emma A [2007-01-28 20:03] | |
|
 |
| Jag kommer... |
| Skrivet av: | stina [2007-01-28 12:51] | |
|
 |
| jag kan också komma, i varje fall en stund |
| Skrivet av: | Pecka [2007-01-28 11:52] | |
|
 |
| Björne,Clobbe o Pecka kommer |
| Skrivet av: | hooken [2007-01-27 12:50] | |
|
 |
| hooken kommer!!! |
| Skrivet av: | Hasse [2007-01-26 18:40] | |
|
 |
| Ulla kan komma |
| Skrivet av: | Anders [2007-01-26 17:36] | |
|
 |
| Jag kommer och packar en stund också... |
|
 |
| Kristin och Oskar kommer. |
[Tillbaka]
|