INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KFUM-klassiker 2007-02-12 15:21 

I år är det dags att hänga med i vår egen klassiker. Det finns ju massor med klassiker av alla möjliga slag så varför inte en egen bland oss orienterare i KFUM också. Skulle nån annan inom Örebroföreningen få nys om vad vi håller på med så är de också välkomna, så får de se hur roligt vi har.

Så här har vi tänkt oss det hela.

Vi startar torsdag 15 februari kl 18.00 med 10 km skidor. Vi åker i Karlslundsskogen, gemensam start. Ingen tidtagning. Anmäl ditt namn före start till Agneta eller Kajsa. Säg till efteråt i klubbstugen efter genomfört lopp.

Måndag 28 maj kör vi cykel Lången runt ca 30 km, start kl 17.30. Plats för start o mål meddelas senare.

I september simmar vi 500 m. Med största sannolikhet i ett inomhusbad på egen bekostnad.

Vi avslutar i oktober med 10 km löpning i Karlslundsskogen. Därefter träffas vi i klubbstugan och lottar ut ev priser (bland de som genomfört alla fyra delmomenten).

Inga tider tas, var och en gör det i egen takt. Ingen startavgift, förutom simningen.
Delgrenarna kan endast genomföras på angivna tider och platser. Inga undantag görs.

Håll utkik på hemsidan efter mer information efterhand.

Har ni några frågor, kontakta ledarna Agneta o Matts Källérus

Vi ses i skidspåret den 15 feb kl 18.00 då!




Skrivet av:

Matts Källérus
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1866


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Kristin C [2007-02-13 21:17]
jag vill vara med!

Skrivet av: Victoria [2007-02-13 16:16]
jag vill vara med!

Skrivet av: Lovisa [2007-02-13 16:08]
Jag vill vara med!

Skrivet av: Snorkfröken [2007-02-13 12:35]
Jag vill vara med!

Skrivet av: Pionhed [2007-02-13 11:16]
Jag vill också vara med på Ur-KFUM-Klassikern!

Skrivet av: Widdas [2007-02-12 21:56]
Ser ut att bli bra skidföre på torsdag så det är väl bara att spänna på sig skidorna.

Skrivet av: Björne [2007-02-12 17:18]
Björne är med!

Skrivet av: Pecka [2007-01-23 0:19]
Jag hänger på

Skrivet av: Clobbis [2007-01-22 21:30]
Jag hakar!

Skrivet av: djn [2007-01-22 8:53]
Kul idé !! jag kommer ..



[Tillbaka]