INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsläger i Orsa Grönklitt 18-21jan 2007-01-11 10:25 

Eftersom Säfsen inte kan erbjuda några längdspår har Orsa Grönklitt blivit ett alternativ till ort för träningsläger. Både för löpning och skidåkning.

Grönklitt har 2km längdspår men har lovart 2,5km innan veckan är slut. Blir det kallt kan det bli mer.

Stugor bokas för weekendpris, ca 3000 för en med 6 bäddar och 4000 för en med 10. Förslaget är att man åker upp torsdag morgon och hem söndag eftermiddag/kväll. Vet att Henrik Nord kommer att åka upp torsdag kväll eller fredag morgon om det skulle vara någon som är intresserad av ett kortare läger.

Det finns fortfarande stugor att boka men det börjar bli fullt. Jag kan tänka mig att hålla i bokningen och tänker göra det fredag eftermiddag. I daxläget är en 6-bäddsstuga bokad.

Anmälan görs med en kommentar innan kl 12 imorgon fredag.


Orsa Grönklitt


Skrivet av:

Daniel Nordström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1862


  [Tillbaka

Kommentarer 6 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2007-01-18 8:45]
Snart drar vi =)

Skrivet av: djN [2007-01-12 12:01]
Vi verkar inte bli så många .. pax för dubbelsängen !

Skrivet av: Löken [2007-01-11 22:19]
Jag är på. Avresetid spelar ingen roll för mig, jag behöver dock veta det på måndag så att jag kan planera om torsdagens lektion.
Ska bli skoj...

Skrivet av: djn [2007-01-11 13:28]
Mats >> Bra att du hjälper Iva ..

Skrivet av: Iva [2007-01-11 11:31]
Hej, bra initiativ djN!

Jag vill väldigt gärna följa med till Orsa Grönklitt eftersom skidor är den i särklass roligaste konditionsidrotten.

Skrivet av: djN [2007-01-11 10:25]
Jag o Henrik Nord anmäler oss.



[Tillbaka]