|
Träningsläger i Orsa Grönklitt 18-21jan
| 2007-01-11 10:25 |
Eftersom Säfsen inte kan erbjuda några längdspår har Orsa Grönklitt blivit ett alternativ till ort för träningsläger. Både för löpning och skidåkning.
Grönklitt har 2km längdspår men har lovart 2,5km innan veckan är slut. Blir det kallt kan det bli mer.
Stugor bokas för weekendpris, ca 3000 för en med 6 bäddar och 4000 för en med 10. Förslaget är att man åker upp torsdag morgon och hem söndag eftermiddag/kväll. Vet att Henrik Nord kommer att åka upp torsdag kväll eller fredag morgon om det skulle vara någon som är intresserad av ett kortare läger.
Det finns fortfarande stugor att boka men det börjar bli fullt. Jag kan tänka mig att hålla i bokningen och tänker göra det fredag eftermiddag. I daxläget är en 6-bäddsstuga bokad.
Anmälan görs med en kommentar innan kl 12 imorgon fredag.
Orsa Grönklitt
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2007-01-18 8:45] | |
|
 |
| Snart drar vi =) |
| Skrivet av: | djN [2007-01-12 12:01] | |
|
 |
| Vi verkar inte bli så många .. pax för dubbelsängen ! |
| Skrivet av: | Löken [2007-01-11 22:19] | |
|
 |
Jag är på. Avresetid spelar ingen roll för mig, jag behöver dock veta det på måndag så att jag kan planera om torsdagens lektion. Ska bli skoj... |
| Skrivet av: | djn [2007-01-11 13:28] | |
|
 |
| Mats >> Bra att du hjälper Iva .. |
| Skrivet av: | Iva [2007-01-11 11:31] | |
|
 |
Hej, bra initiativ djN!
Jag vill väldigt gärna följa med till Orsa Grönklitt eftersom skidor är den i särklass roligaste konditionsidrotten. |
| Skrivet av: | djN [2007-01-11 10:25] | |
|
 |
| Jag o Henrik Nord anmäler oss. |
[Tillbaka]
|