INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
25-manna närmar sig 2001-09-01 00:01 

Har du tänkt stanna kvar i Stockholm i samband med 25-manna och övernatta på Klubbensborg? Dags att bestämma sig.

Det är i skrivande stund bara 4 veckor kvar till höstens begivenhet, 25-manna i Stockholm. 4 veckor låter mycket men innan vi vet ordet av så är vi där.
I likhet med de senaste 9 åren har vi bokat övernattning med frukost på vandrar-hemmet Klubbensborg i Hägersten. Jag tror att det blir 10 årsjubileum i år.
Vi har preliminärbokat 50-55 platser. Personalen har ringt mig och vill ha defenitivt besked om hur många vi kommer. Jag har lovat ge dem besked under vecka 38 (17-23/9). Det är börjar m. a. o. bli dags att bestämma sig. När detta skivs har 40 stycken angivet att de vill stanna. Det finns några platser kvar så kom till skott.

Vi har anmält 3 lag till tävlingen och f n så har 53 anmält intresse att delta. Det fattas alltså ca 30 stycken för att vi även skall ha reserver för de som blir sjuka och får förhinder med kort varsel. Anmäl dig nu via hemsidan eller till någon av oss i 25-mannagruppen (Lars Ekström, Albin Arlebo och Ingemar Widén)

Ni kommer väl ihåg fjolårets tävling som gick i 25-gradig högsommarvärme. Det blir nog något åt det hållet i år också tror

Ingemar Widén


Anmälan till 25-manna>>>


Skrivet av:

Ingemar Widén
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=186


  [Tillbaka



[Tillbaka]