|
Bytesmarknad
| 2006-11-26 22:41 |
Tack alla som hjälpte till i helgen!
Något färre artiklar, tyvärr ingen snö trots flytt av tidpunkt för marknaden, men resultatet ändå något bättre än förra året..
Förmodligen lite bättre klass på de inlämnade varorna och flöer varor sålda.
Efter utlämning av pengar och ej sålda varor på måndag kväll, kan vi summera ihop och se resultatet.
Än en gång...
Tack alla Ni som hjälpte till i helgen!
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|