|
VETERANTRÄFF
| 2006-11-12 19:52 |
Ti 21 nov kl. 17.30 träffas vi för avfärd mot Blankhult. Du kan även ansluta i Blankhult kl. 18.00. Vi går in till Kalltjärn i facklors sken och firar årets 50-åringar intagningsprov, förtäring och tårta. Anmälan till undertecknad.
[Tillbaka]
|