|
Bytesmarknad 24-25/11 - Fler funktionärer behövs
| 2006-11-22 22:01 |
Förhoppningsvis har det inte undgått någon att det snart är dags för årets bytesmarknad i Hagagården
Klubben behöver Din hjälp för att genomföra arrangemanget.
Anmäl Dig genom att skriva i kommentarfältet.
Här följer lista på behovet och listan uppdateras allteftersom Ni anmäler Er.
Fredag 24/11 kl 17:00 - 21:30 12 st
| 1 |
Inga-Britt Garpenlund |
2 |
Sten Eriksson |
| 3 |
Micke Friman |
4 |
Hans Lundberg |
| 5 |
Urban & Gustav Haglind |
6 |
Svante Ivarsson |
| 7 |
Magnus M (fr 18:00) |
8 |
Anne Eriksson (fr 17:15) |
| 9 |
Sara o Christer Garpenlund |
10 |
S-O Sennvall |
| 11 |
Anne Lundberg |
12 |
Lasse Arlebo |
| 13 |
Kjell-Ove Nordström |
|
|
Lördag 25/11 kl 09:00 - 13:00 14 st
| 1 |
Klaus-Peter Hardt |
2 |
Henrik Carbonnier |
| 3 |
Olle Häggbom |
4 |
Birgitta Rauséus |
| 5 |
Kerstin Norman |
6 |
Christina W L |
| 7 |
Jan Zennertun m döttrar |
8 |
Barbro Carbonnier |
| 9 |
Kjell-Ove Nordström |
10 |
Sara/Albin Arlebo |
| 11 |
Charlotte Hulldin 9-11 |
12 |
Kristin Jacobsson 9-11 |
| 13 |
Mats Gustavsson |
14 |
? |
Lördag 25/11 kl 12:30 - 16:00 6 st
| 1 |
Niklas Sjögren |
2 |
Stina Gärdevåg |
| 3 |
Mats Björeman |
4 |
Stefan Risberg |
| 5 |
Johan Gunnarsson |
6 |
Lars Evaldsson |
Posters att sprida för den som vill
|
Kommentarer
| 18 inlägg hittills |
|
 |
Jag hjälper till mellan 17-18.00 på fredag samt förmiddagspasset på lördag. |
|
 |
Jag kan hjälpa till Lördag 25/11 kl 12:30 - 16:00
|
| Skrivet av: | Barbro & Henrik C. [2006-11-21 21:57] | |
|
 |
| Vi kommer lördag fm. kl 9 - ca 12. |
| Skrivet av: | fimpen [2006-11-21 21:45] | |
|
 |
| Jag kan ta ett pass på Lördag eftermiddag!!! |
|
 |
Jag kan ta ett empass på Lördag, men kommer först 12.45 ca är på ÖLOF. Stefan Risberg |
|
 |
| Anne Lundberg tar ett pass på fredagkvällen |
| Skrivet av: | khardt [2006-11-18 22:38] | |
|
 |
| Tyvärr måste Elisabeth Hardt tacka nej till lördagspasset!! |
|
 |
| Anmäler Urban och Gustaf Haglind till bytardagen fre 24/11. |
| Skrivet av: | stinag [2006-11-14 20:11] | |
|
 |
| mats kan hjälpa på lördag eftermiddag också/ stina |
| Skrivet av: | Lina och Lars [2006-11-14 9:53] | |
|
 |
Vi måste tyvärr avsäga oss vårt uppdrag på fredagen. Vi får inte ihop denna kväll. Mvh Lina och Lars |
|
 |
| Sven-olov kan hjälpa till på fredag. |
| Skrivet av: | C-G [2006-11-10 0:11] | |
|
 |
| Sara o Christer kan hjälpa till på fredagen. |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på fredag. |
| Skrivet av: | Magnus M [2006-11-09 18:12] | |
|
 |
| Jag kommer helst på fredag kväll men först vid 18. Blir det för sent så kan jag istället ta ett pass på lördag. |
| Skrivet av: | NormanK [2006-11-09 13:15] | |
|
 |
| Kommer lördag 9-13. |
|
 |
| Jag kommer lördag 9-13 |
| Skrivet av: | Anne Eriksson [2006-11-09 8:35] | |
|
 |
| Jag hjälper gärna till på fredag men kan inte komma förrän ca 17.15. |
|
 |
| Jag och flickorna kan vara med på lördag. |
[Tillbaka]
|