INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Bytesmarknad 24-25/11 - Fler funktionärer behövs 2006-11-22 22:01 

Förhoppningsvis har det inte undgått någon att det snart är dags för årets bytesmarknad i Hagagården

Klubben behöver Din hjälp för att genomföra arrangemanget.

Anmäl Dig genom att skriva i kommentarfältet.

Här följer lista på behovet och listan uppdateras allteftersom Ni anmäler Er.

Fredag 24/11  kl 17:00 - 21:30  12 st

1 Inga-Britt Garpenlund 2 Sten Eriksson
3 Micke Friman 4 Hans Lundberg
5 Urban & Gustav Haglind 6 Svante Ivarsson
7 Magnus M (fr 18:00) 8 Anne Eriksson (fr 17:15)
9 Sara o Christer Garpenlund 10 S-O Sennvall
11 Anne Lundberg 12 Lasse Arlebo
13 Kjell-Ove Nordström
Lördag 25/11 kl 09:00 - 13:00 14 st
1 Klaus-Peter Hardt 2 Henrik Carbonnier
3 Olle Häggbom 4 Birgitta Rauséus
5 Kerstin Norman 6 Christina W L
7 Jan Zennertun m döttrar 8 Barbro Carbonnier
9 Kjell-Ove Nordström 10 Sara/Albin Arlebo
11 Charlotte Hulldin 9-11 12 Kristin Jacobsson 9-11
13 Mats Gustavsson 14 ?
Lördag 25/11 kl 12:30 - 16:00 6 st
1 Niklas Sjögren 2 Stina Gärdevåg
3 Mats Björeman 4 Stefan Risberg
5 Johan Gunnarsson 6 Lars Evaldsson


Posters att sprida för den som vill


Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1831


  [Tillbaka

Kommentarer 18 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: kjell-ove nordstrtöm [2006-11-22 22:42]
Jag hjälper till mellan 17-18.00 på fredag samt förmiddagspasset på
lördag.

Skrivet av: Lars Evaldsson [2006-11-22 18:40]
Jag kan hjälpa till Lördag 25/11 kl 12:30 - 16:00

Skrivet av: Barbro & Henrik C. [2006-11-21 21:57]
Vi kommer lördag fm. kl 9 - ca 12.

Skrivet av: fimpen [2006-11-21 21:45]
Jag kan ta ett pass på Lördag eftermiddag!!!

Skrivet av: Stefan Risberg [2006-11-19 21:58]
Jag kan ta ett empass på Lördag, men kommer först 12.45 ca är på ÖLOF.
Stefan Risberg

Skrivet av: hanslundberg [2006-11-19 15:20]
Anne Lundberg tar ett pass på fredagkvällen

Skrivet av: khardt [2006-11-18 22:38]
Tyvärr måste Elisabeth Hardt tacka nej till lördagspasset!!

Skrivet av: GURRA207 [2006-11-18 17:10]
Anmäler Urban och Gustaf Haglind till bytardagen fre 24/11.

Skrivet av: stinag [2006-11-14 20:11]
mats kan hjälpa på lördag eftermiddag också/ stina

Skrivet av: Lina och Lars [2006-11-14 9:53]
Vi måste tyvärr avsäga oss vårt uppdrag på fredagen. Vi får inte ihop denna kväll.
Mvh Lina och Lars

Skrivet av: esennvall [2006-11-11 9:02]
Sven-olov kan hjälpa till på fredag.

Skrivet av: C-G [2006-11-10 0:11]
Sara o Christer kan hjälpa till på fredagen.

Skrivet av: Svante Ivarsson [2006-11-09 18:31]
Jag kan hjälpa till på fredag.

Skrivet av: Magnus M [2006-11-09 18:12]
Jag kommer helst på fredag kväll men först vid 18. Blir det för sent så kan jag istället ta ett pass på lördag.

Skrivet av: NormanK [2006-11-09 13:15]
Kommer lördag 9-13.

Skrivet av: Christina WL [2006-11-09 9:09]
Jag kommer lördag 9-13

Skrivet av: Anne Eriksson [2006-11-09 8:35]
Jag hjälper gärna till på fredag men kan inte komma förrän ca 17.15.

Skrivet av: Jan_Zennertun [2006-11-09 7:52]
Jag och flickorna kan vara med på lördag.



[Tillbaka]