|
Gamla Oljud
| 2006-11-05 23:39 |
Nu finns även årgång 1987 o 1986 inscannade
Tips inför vintern är att titta i Oljud nr 1 1987 på sidan 10 där man finner den klassiska OJUDs Läsebok om Skidåkning
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Palmér [2006-11-09 12:46] | |
|
 |
| Kul att någon har tagit hand om dessa gamla synder........Man hade tydligen mer tid för klubbarbete förr i tiden.. |
| Skrivet av: | stefan [2006-11-06 10:29] | |
|
 |
Kände du igen dig i någon bild? Rolig läsning om skidotävlingarna, vill minnas att på den närtävlingen som KFUM hade i Blankhult så var det massor med härlig lössnö och på KM nere i hallsberg som även var KM för Alferna så hade långfärdsskridskor gått precis lika bra att använda. |
[Tillbaka]
|