|
VETERANTRÄFF ti 21 november
| 2006-10-27 18:38 |
Nu är det mindre än en månad till årets veteranträff som traditionsenligt kommer att vara förlagd till Kalltjärn. Vi firar årets 50-åringar, äter och berättar skrönor och fabler från OL-värden. Samling klubbstugan kl. 17.30 alt Blankhulkt kl. 18.00 för gemensamt fackeltåg till det sägenomspunna Kalltjärn. Anmälan till undertecknad.
[Tillbaka]
|