|
Smålandskavleträning
| 2006-10-17 07:36 |
På torsdag så finns ett nytt tillfälle att träna natt inför smålandskavlen. Denna gång i Hagabys regi.
Du som är intresserad av att vara med anmäler dig här nedan senast onsdag kl 12. Om du följer länken så ser du vilken bana och klass som passar just dig. Men alla smålandslöpare bör springa den långa banan.
http://www.svenskidrott.se/organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=742295&CatId=5726
|
Kommentarer
| 9 inlägg hittills |
| Skrivet av: | M&M [2006-10-18 11:55] | |
|
 |
| Får väl bli H45 då. För det var väl här man skulle anmäla sig. |
| Skrivet av: | Anders [2006-10-18 8:39] | |
|
 |
| Jag gör ett försök på "långa" banan... |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-10-17 20:38] | |
|
 |
| H 50, 5280 m |
| Skrivet av: | Athos [2006-10-17 20:36] | |
|
 |
| Tisaren 2 st. i H45! |
| Skrivet av: | C-G [2006-10-17 20:24] | |
|
 |
| Christer vill springa 5,2 km |
| Skrivet av: | Athos [2006-10-17 19:01] | |
|
 |
| Till vem skulle man anmäla? Jag vet att du sa det igår men minnet är inte det bästa. Hittar inget namn på Hagabys hemsida! OKT blir 5 stycken på långa banan. OLGY har social kväll!!! |
| Skrivet av: | Sus [2006-10-17 17:37] | |
|
 |
| Uppmärksam>> Stefan hälsar att de kommer. |
| Skrivet av: | Uppmärksam [2006-10-17 16:18] | |
|
 |
| Finns det några resultat från förra veckan? |
| Skrivet av: | Hempa [2006-10-17 11:02] | |
|
 |
| Jag kommer! |
[Tillbaka]
|