INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Smålandskavleträning 2006-10-17 07:36 

På torsdag så finns ett nytt tillfälle att träna natt inför smålandskavlen. Denna gång i Hagabys regi.

Du som är intresserad av att vara med anmäler dig här nedan senast onsdag kl 12. Om du följer länken så ser du vilken bana och klass som passar just dig. Men alla smålandslöpare bör springa den långa banan.



http://www.svenskidrott.se/organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=742295&CatId=5726


Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1807


  [Tillbaka

Kommentarer 9 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: M&M [2006-10-18 11:55]
Får väl bli H45 då. För det var väl här man skulle anmäla sig.

Skrivet av: Anders [2006-10-18 8:39]
Jag gör ett försök på "långa" banan...

Skrivet av: Brynäs [2006-10-17 20:38]
H 50, 5280 m

Skrivet av: Athos [2006-10-17 20:36]
Tisaren 2 st. i H45!

Skrivet av: C-G [2006-10-17 20:24]
Christer vill springa 5,2 km

Skrivet av: Athos [2006-10-17 19:01]
Till vem skulle man anmäla? Jag vet att du sa det igår men minnet är inte det bästa. Hittar inget namn på Hagabys hemsida! OKT blir 5 stycken på långa banan. OLGY har social kväll!!!

Skrivet av: Sus [2006-10-17 17:37]
Uppmärksam>> Stefan hälsar att de kommer.

Skrivet av: Uppmärksam [2006-10-17 16:18]
Finns det några resultat från förra veckan?

Skrivet av: Hempa [2006-10-17 11:02]
Jag kommer!



[Tillbaka]