|
25-manna ÄNDRINGAR!!
| 2006-10-06 19:56 |
Efter många och krångliga turer så finns det nu nya lag på elitsidan.
Pg a ett stort antal återbud så har vi varit tvungna att kasta om rejält i lagen. Gå in och titta om du har blivit berörd av förändringarna. Den inbördes ordningen i lagen är inte helt korrigerad utan detta kommer att göras under morgondagen. Ni ser också att SI-numren inte stämmer och så ska det vara! Men det är mycket viktigt att ni trots detta tar med er bricka.
Enligt PM behöver varje löpare själv stå för säkerhetsnålar, så ni som har ta med dem!
Nu håller vi tummarna och kör hårt!
Lycka till!!
[Tillbaka]
|