|
Teoretisk fattas 10-15 ikväll & 15-20 imorgon
| 2006-10-03 07:37 |
Visserligen har vi alltid fler ungdomar när vi är i Karlslund, visserligen börjar vi en haltimme tidigare (svårt att hinna) och visserligen dök många upp spontant sist vid Vivallakullen,
men det vore jättebra om vi vore några fler och hade lite koll. Skriv gärna in er på den uppflyttade nyheten "Sista uppföljningen...", så vet hur många vi kan räkna med. Läs gärna också på hur upplägget är så kan vi komma snabbt igång. U-kom.
[Tillbaka]
|