|
TIMMEN-samling 9.00 4/11 Hagabys klubbstuga
| 2006-11-01 10:10 |
Pettersbergs IP. Vägvisning från statiol Svampen. 12 lag just nu! Har tryckt upp 50 kartor så vi kan bli fler.
Sista anmälan och ÅTERBUD!!! fredag 3/11 18.00. Skulle något dramatiskt hända natten mellan 3 o 4 nov. ring Lasse H, 101965 för 7.30. Därefter, vid mycket hastigt insjuknande, 070-6681344.
Anmälan
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|