INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Daladubbeln 2006-09-12 17:20 

Nu är det dax att anmäla sig till daladubbeln

Daladubbeln

Nu är det dax att planera för Daladubbeln
14-15/10-06
Gemensam resa från Hallsberg och Örebro.
Vi hämtar upp i Kumla samt Lindesberg.

ÖLOF bokar:
Transport , logi, fältlunch, disco och frukost genom mig.
Jag vill veta vilka som kommer att åka med, (ledare och löpare samt medföljande barn). om någon har önskemål om specialkost ska det framgå vid anmälan till mig. senast fredag den 30/9

Den ungdomsledare som är ansvarig för sin klubb kontakta mig omgående via mail eller mobil.

Ni anmäler era löpare själva.

Har ni någon löpare som inte har någon löparekompis kontakta mig så fler får springa.
Peter Johansson KFUM Örebro
peter@pjsvent-eld.se
eller mobilen 070-2219302




Skrivet av:

Peter Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1773


  [Tillbaka

Kommentarer 0 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten


Du kan bli först att kommentera den här nyheten!



[Tillbaka]