|
Daladubbeln
| 2006-09-12 17:20 |
Nu är det dax att anmäla sig till daladubbeln
Daladubbeln
Nu är det dax att planera för Daladubbeln 14-15/10-06 Gemensam resa från Hallsberg och Örebro. Vi hämtar upp i Kumla samt Lindesberg.
ÖLOF bokar: Transport , logi, fältlunch, disco och frukost genom mig. Jag vill veta vilka som kommer att åka med, (ledare och löpare samt medföljande barn). om någon har önskemål om specialkost ska det framgå vid anmälan till mig. senast fredag den 30/9
Den ungdomsledare som är ansvarig för sin klubb kontakta mig omgående via mail eller mobil.
Ni anmäler era löpare själva.
Har ni någon löpare som inte har någon löparekompis kontakta mig så fler får springa. Peter Johansson KFUM Örebro peter@pjsvent-eld.se eller mobilen 070-2219302
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|