|
25-manna träning 26 september
| 2006-09-24 20:07 |
Svara på denna info ifall ni skall deltaga på 25-manna träningen den 26 september, så jag kan trycka rätt antal kartor. Hoppas alla som anm sig till 25-manna kan deltaga samt även andra. Tävlingsinfo: Gemensam start kl 18.00 PRICK, samling Karlslund 17.30 för samåkning.
Samlingsplats 2 km norr Kåvi gård, väster om Lången. Banlängder 2.8 km vit, 5,6 km röd-blå o 8,4 km röd-blå, de två längre banorna är gafflade. Ej Si-pinnar utan stämpelställningar. Sista anm dag 24 september.
Välkomna!!!!!
|
Kommentarer
| 52 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pontan [2006-09-25 8:45] | |
|
 |
| Är Förkyld så jag står över i morgon Malin kanske kommer med istället. |
|
 |
| Jacob och Ellinor vill springa den korta. |
| Skrivet av: | kristin c [2006-09-23 19:38] | |
|
 |
| kommer och springer korta =) |
| Skrivet av: | Eleonor [2006-09-23 18:40] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Hagge [2006-09-23 18:35] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Jake [2006-09-23 13:52] | |
|
 |
| 5,6 Tack |
| Skrivet av: | Jocke [2006-09-21 20:17] | |
|
 |
| Långa tack! |
| Skrivet av: | fimpen [2006-09-21 17:45] | |
|
 |
| 5,6 km tack! |
| Skrivet av: | Sus [2006-09-21 16:21] | |
|
 |
| Jag vill boka upp ytterligare 2 kartor förutom min. En till Susanne E och en ev till Elisabeth |
| Skrivet av: | widdas [2006-09-21 12:41] | |
|
 |
| Tänker försöka deltaga. Finns det inget mellanalternativ till 2,8 och 5,6? Om inte så får det väl bli 5,6 trota att det säkert tar för lång tid. |
| Skrivet av: | Groth [2006-09-19 18:42] | |
|
 |
| Jennie vill springa den korta banan |
| Skrivet av: | Svedin [2006-09-19 12:54] | |
|
 |
| Långa banan tack! |
| Skrivet av: | NormanK [2006-09-18 18:15] | |
|
 |
| Skulle gärna vilja springa, men hinner inte hem till 18.00. |
| Skrivet av: | djN [2006-09-18 10:22] | |
|
 |
| Måste tyvärr avanmäla mig. Kommer att befinna mig i Finland. |
| Skrivet av: | Pontan [2006-09-18 9:51] | |
|
 |
| 8,4 för mig |
| Skrivet av: | Björne [2006-09-17 21:46] | |
|
 |
| 5.6 för mig tack |
| Skrivet av: | Patrik [2006-09-17 21:38] | |
|
 |
| 8,4 km blir kalas! |
| Skrivet av: | M&M [2006-09-17 20:40] | |
|
 |
| 5,6 km om inte UK tycker något annat. |
| Skrivet av: | Kattis & Johan [2006-09-17 0:24] | |
|
 |
| 5.6km för Kattis och 8.4 km för Johan, tack! |
| Skrivet av: | mathias och peter [2006-09-16 12:48] | |
|
 |
| 5,6 km tack |
| Skrivet av: | mathias och peter [2006-09-16 12:47] | |
|
 |
| 5,6 km tack |
| Skrivet av: | Hempa [2006-09-16 11:33] | |
|
 |
| Linda vill springa 5,6. |
| Skrivet av: | Inger Nicolas [2006-09-15 8:01] | |
|
 |
| Jag kommer! UK väljer bana. |
| Skrivet av: | Björn Lindgren [2006-09-14 12:54] | |
|
 |
| Björn 5,6 km och Erik korta banan. |
|
 |
N-O kommer. UK väljer bana åt mig!
|
| Skrivet av: | Magnus [2006-09-13 21:23] | |
|
 |
| Jag och Björn kommer på träningen. Vi får båda ta den korta banan. |
| Skrivet av: | Bo Magnusson [2006-09-13 20:17] | |
|
 |
| Bo 5,6 km |
| Skrivet av: | lovisa [2006-09-13 20:10] | |
|
 |
| hum.. korta banan för min del tror ja allt :) |
| Skrivet av: | clobbis [2006-09-13 20:10] | |
|
 |
| 5.6 km för mig tack! |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-09-13 20:01] | |
|
 |
| Springer gärna 25-manna men kan inte vara med på träningen pga föräldramöte. :-( |
| Skrivet av: | fille [2006-09-13 19:16] | |
|
 |
| 5,6km tack |
| Skrivet av: | sus [2006-09-13 18:20] | |
|
 |
| JAg vill springa 5,6. |
|
 |
| jag kommer, korta banan borde vara bra tror jag.. |
| Skrivet av: | stefan [2006-09-13 15:26] | |
|
 |
| Jag kommer springa långa. |
| Skrivet av: | djN [2006-09-13 13:50] | |
|
 |
| Långa för mig |
| Skrivet av: | Christina WL [2006-09-13 10:34] | |
|
 |
| Ida och Albin kommer också och springer. |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-09-13 9:45] | |
|
 |
| En bana tack! Den som UK anser jag ska ha. |
|
 |
| Långa banan för mig. Ska bli skoj... |
| Skrivet av: | frippe [2006-09-13 8:09] | |
|
 |
| 5,6 |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2006-09-12 22:05] | |
|
 |
| Jag kommer och springer 5,6 km. Annmarie, Martin och Jonathan springer den korta. Om det är vad UK anser. |
| Skrivet av: | stina [2006-09-12 20:07] | |
|
 |
| jag kommer o springer det uk vill att jag ska springa |
|
 |
| ja vill springa den korta banan |
| Skrivet av: | Emma A [2006-09-12 17:06] | |
|
 |
| Jag kommer och vill springa 5,6 km. |
| Skrivet av: | Sara K [2006-09-12 16:58] | |
|
 |
| Jag kommer och vill springa 5.6 km. |
| Skrivet av: | LillGarpen [2006-09-12 16:40] | |
|
 |
| 5,6 km blir bra |
| Skrivet av: | Hempa [2006-09-12 14:37] | |
|
 |
| Kommer, springer långt och länge. |
|
 |
| Långa banan tack. |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-09-12 12:26] | |
|
 |
| Jag kommer och vill springa 5.6 km |
| Skrivet av: | Anders [2006-09-12 11:23] | |
|
 |
| Lufsar 8,4 km |
| Skrivet av: | Piraten [2006-09-12 9:46] | |
|
 |
| Springer 8,4 km |
|
 |
| CG>> Åsa, Frida och Elin tar den korta och Roland mellanbanan. |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-09-12 7:10] | |
|
 |
| Kommer |
[Tillbaka]
|