 |
|
|
Lagen till Stafett-SM den 17 september
| 2006-09-10 21:03 |
Nu är lagen klara till Stafett-SM. Så in och kryssa på elitsidan
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | stefan [2006-09-11 21:58] | |
|
 |
| Nu är lagändring och SI nummer ändrade så förhoppningsvis ska alla kunna springa med sin egen pinne. |
| Skrivet av: | Groth [2006-09-10 22:20] | |
|
 |
| CG> på SMs hemsida finns en lagändringsblankett som vi kunde skicka in, då slipper vi trasslet med att byta brickor med varandra. |
[Tillbaka]
|
|
|
 |