|
Vedhuggning i Kalltjärn på lördag
| 2006-09-07 15:34 |
Vi är några stycken som åker till Kalltjärn några timmar på lördag fm för att framför allt se till att vedboden fylls inför vintersäsongen. Vi vill gärna ha sällskap. Samling för samåkning vid motionscentralen kl 9.00. Hemfärd omkring kl 13.
Kalltjärn bjuder på fika omkring kl 11. För att lättare kunna beräkna om vi blir fler än två vore det bra om du anmäler dig genom ett svar här nedan. Blir vi riktigt många kan vi hinna med lite annat smått och gott, som blivit försummat under sommarsäsongen. Då kan det vara bra att veta om vi ska ta med något mer än såg och yxa. Givetvis går det bra att även komma oanmäld, kanske genom en avstickare under svampplockningspromenaden. Välkommen till Kalltjärn som nästa år ska fira sitt 70-årsjubileum.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|