INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Vedhuggning i Kalltjärn på lördag 2006-09-07 15:34 

Vi är några stycken som åker till Kalltjärn några timmar på lördag fm för att framför allt se till att vedboden fylls inför vintersäsongen. Vi vill gärna ha sällskap. Samling för samåkning vid motionscentralen kl 9.00. Hemfärd omkring kl 13.

Kalltjärn bjuder på fika omkring kl 11. För att lättare kunna beräkna om vi blir fler än två vore det bra om du anmäler dig genom ett svar här nedan. Blir vi riktigt många kan vi hinna med lite annat smått och gott, som blivit försummat under sommarsäsongen. Då kan det vara bra att veta om vi ska ta med något mer än såg och yxa. Givetvis går det bra att även komma oanmäld, kanske genom en avstickare under svampplockningspromenaden.
Välkommen till Kalltjärn som nästa år ska fira sitt 70-årsjubileum.




Skrivet av:

Lars Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1767


  [Tillbaka

Kommentarer 0 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten


Du kan bli först att kommentera den här nyheten!



[Tillbaka]