INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
2+4 uppföljare anm till tisd-onsd c:a 50 barn! 2006-09-04 08:31 

Fler behövs! Några kanske har tid, lust och ork att hjälpa till tisd 5 och/el ons 6 18.00 Vivallakullen (skärm Ekersvägen). Tuff back-intervall-OL erbjuds efter uppföljningen. Upplägget beskrevs i fredags. Har redan halkat ner på "Äldre nyheter". Anm kan även göras här.




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1761


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Clobbis [2006-09-05 16:39]
Kommer idag(tisdag)

Skrivet av: stefan [2006-09-05 7:56]
kommer på tisdag och ev på onsdag

Skrivet av: iva [2006-09-04 20:47]
jag kommer kanske tisdag, om jag hinner

Skrivet av: Emma [2006-09-04 20:42]
Jag kommer tisdag

Skrivet av: Groth [2006-09-04 20:03]
Jag kommer på tisdag

Skrivet av: kristin c [2006-09-04 15:54]
Jag kan komma båda tror jag, jag kommer iaf på tisdag

Skrivet av: Hempa [2006-09-04 14:28]
Jag kommer på onsdag!

Skrivet av: Pionhed [2006-09-04 9:58]
Jag kommer på tisdag!

Skrivet av: Pontus [2006-09-04 9:37]
Jag kommer på onsdag uppföljning + intervall

Skrivet av: Tommy [2006-09-04 8:46]
Kommer onsdag uppföljning+avkortad backslinga.



[Tillbaka]