INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
3 lag till 25-manna 2006-09-03 22:47 

Just nu 83 anm. varav 76 kan tänka sig springa. Därför anmäler jag nu 3 lag. Men ändå behövs ett 10-tal till eftersom vi vet att det blir sjukdomar o skador fram till startdatum. Vidare går det åt minst 6 lagledare till lagen. Anmäl er här ifall ni är int. av denna syssla.




Skrivet av:

C-G Garpenlund
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1760


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Löwis [2006-09-13 12:26]
Springer gärna en sträcka, om det blir plats för mig!

Skrivet av: Johan Ericsson [2006-09-07 13:52]
Jag har också missat att sista anmälan passerat. Vill gärna springa en sträcka. I andra hand kan jag vara lagledare.
Vill bo på Klubbensborg och åka med hem efter korten på söndag.

Skrivet av: Peter Svedin [2006-09-06 9:57]
Jag vill också springa 25-manna

Skrivet av: frippe [2006-09-06 8:34]
Gör en Peter Johansson.

Skrivet av: peterjohansson [2006-09-05 22:35]
Jag vill gärna springa på 25manna åker buss upp och hem samma dag



[Tillbaka]