 |
|
|
3 lag till 25-manna
| 2006-09-03 22:47 |
Just nu 83 anm. varav 76 kan tänka sig springa. Därför anmäler jag nu 3 lag. Men ändå behövs ett 10-tal till eftersom vi vet att det blir sjukdomar o skador fram till startdatum. Vidare går det åt minst 6 lagledare till lagen. Anmäl er här ifall ni är int. av denna syssla.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Löwis [2006-09-13 12:26] | |
|
 |
| Springer gärna en sträcka, om det blir plats för mig! |
|
 |
Jag har också missat att sista anmälan passerat. Vill gärna springa en sträcka. I andra hand kan jag vara lagledare. Vill bo på Klubbensborg och åka med hem efter korten på söndag. |
| Skrivet av: | Peter Svedin [2006-09-06 9:57] | |
|
 |
| Jag vill också springa 25-manna |
| Skrivet av: | frippe [2006-09-06 8:34] | |
|
 |
| Gör en Peter Johansson. |
|
 |
| Jag vill gärna springa på 25manna åker buss upp och hem samma dag |
[Tillbaka]
|
|
|
 |