|
Anmälan till 25-mannakaveln 7 oktober
| 2006-09-01 16:43 |
Anmälningstiden till 25-mannakaveln går ut på måndag och som det ser ut nu blir det bara 2 lag, de senaste 10 åren har vi haft 3 lag. Det är 51 anmälda i detta nu och det krävs minst 80-85 personer (med reserver) om vi skall ha tre lag. Så ni som ännu inte anmält er gör det med det snaraste. Det är mycket som skall planetras, boende, busstransporter, lagsammansättningar, SI-brickor m m.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|