|
Klubbträningen tisd 5:e o onsd 6:e sept 18.00
| 2006-09-01 08:07 |
Kanske bra att få kort info redan nu. Och kanske en liten påminnelse på måndag! Kommentera gärna att ni kommer. Tisdag och/eller onsdag, bara Uppföljning el. Uppföljning + Vivalla Hill Trophy. Så här går det till:
Våra 50 yngre ungdomar får först stöd och hjälp i Hjärstaskogen av jun-, sen- och vetiorer. Gafflade banor med uppföljare från cykelbanan söder om Vivallakullen (vissa slingor går nära Vivallaringen, andra nära Hjärsta) till cykelbron vid Baronbackarna. Kartbyte med någon som gått på "andra kanten" och tillbaka till startplatsen själv, utan uppföljare. Uppföljarna kan uppvärmningsjogga tillbaka till Vivalla Hill Trophy som betyder 10 kilometerlånga slingor med tre kontroller vardera och en minuts vila och kartbyte på kullens topp. Färre slingor kan springas liksom även kartbyte på den lägre toppen kan ordnas. Mera intervall- och benstyrke-än teknikträning alltså. Välkomna båda dagarna! Åtminstone till ungdomarnas uppföljningsträning! Vi har ungefär lika många, 20-25, ungdomar/dag.
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Anders [2006-09-04 8:51] | |
|
 |
| Kommer onsdag uppföljning och backträning |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-09-03 22:38] | |
|
 |
| Kommer onsdag för uppföljning + backträning. |
| Skrivet av: | stina [2006-09-03 19:56] | |
|
 |
| jag kommer på tisdag och kanske onsdag |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-09-01 11:25] | |
|
 |
| Kommer tisdag |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-09-01 9:19] | |
|
 |
| Kommer onsdag. |
|
 |
| Kommer onsdag på upppföljning och backträning. |
[Tillbaka]
|