|
10MILA Avslutning för alla Funktionärer
| 2006-08-07 20:01 |
10MILA-arbetet avslutas med en funktionärstävling.
Torsdagen den 10 augusti. Hallsbergs MK motorstadion. Tre banor. 3-5-7 km. 10MILA-kartan. Start från kl 1700. Tag med eget fika. MVH Hans Hacksell
PS. Upplägg lika Milans poängtävling, så ta med SI-brickan
Vi springer på de alternativa bandelar som fanns för sträcka 10.
/Pecka
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | fimpen [2006-08-08 21:36] | |
|
 |
| Först anmäld avbokar pga sörmlands-semester! |
| Skrivet av: | Pecka [2006-08-08 15:21] | |
|
 |
| Brynäs>>Bad ett alternativ? |
| Skrivet av: | Tommy [2006-08-08 10:37] | |
|
 |
| Brynäs>>Nej. |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-08-08 8:55] | |
|
 |
| Dusch? |
[Tillbaka]
|