INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Ol-träning 11/7 norr Klockarhyttan 2006-07-05 11:22 

Bjuder in till en träning 800 m norr om Klockarhyttan (mot Lockhyttan), där jag garanterar den finaste skogen på Ugglebergskartan. Banor 4 st 1,6 km, 3,2 km, 4,7 km och 9,0 km. Gemensam start kl 18.15 prick, gafflade banor. Skall ni springa någon KFUM träning i fin terräng och inte så kuperad, då är det den här som gäller.

Kommer även att sätta upp snitslar efteråt vid kontrollpunkterna ifall det är någon som inte kan springa på tisdag och vill springa vid ett senare tillfälle, kartor kommer att finnas i klubbstugan.
Efteråt är det bad i Klockhammar som gäller (1,5 km). Garanterar att det inte är några 24 grader i vattnet som det var igår vid Ramsjön.
Skulle vilja ha in anmälningar till träningen här under nyheten, så jag vet på ett ungefär hur många kartor jag skall trycka. Vilken bana spelar inte någon roll eftersom alla banorna finns på samma karta.




Skrivet av:

C-G Garpenlund
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1715


  [Tillbaka

Kommentarer 29 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Johan E [2006-07-10 22:28]
2 kartor tack!

Skrivet av: Hempa [2006-07-10 17:51]
Linda vill gärna ha en karta också!

Skrivet av: Anders [2006-07-10 9:02]
Måste tyvärr avanmäla mig, tålde inte Hallandsluften

Skrivet av: Patrik [2006-07-10 6:43]
Önskar också en karta för fin ol träning vid senare tillfälle

Skrivet av: Kristin j [2006-07-09 22:46]
Jag vill gärna springa, 4.7 blir bra!!

Skrivet av: M&M [2006-07-09 17:49]
Inspirerad för en 4,5 km bana är jag.

Skrivet av: mattskallerus [2006-07-09 17:37]
Tänkte ta mig runt en sväng, vill gärna ha skjuts hem. Har ingen bil hem, vill ha hjälp med skjuts om nån är kvar när jag kommer i mål...

Skrivet av: NormanK [2006-07-09 14:35]
Är intresserad av en karta (4,7 km) för att spring vid ett senare tillfälle. Tack!

Skrivet av: Ari [2006-07-08 16:05]
Anmäler mig, Frippe & Sjörövaren dvs tre kartor.

Skrivet av: HNord [2006-07-07 15:46]
Kommer

Skrivet av: Sus [2006-07-07 1:34]
Gärna en karta för senare tillfälle tack.

Skrivet av: Löwis [2006-07-06 22:41]
4,7 tack

Skrivet av: Groth [2006-07-06 21:53]
1 st karta för senare tillfälle önskas

Skrivet av: Tommy [2006-07-06 15:53]
J´arrive

Skrivet av: Balken [2006-07-06 13:43]
I´ll be there

Skrivet av: Christina [2006-07-06 11:54]
Jag och Lena kommer och springer 4,7km.

Skrivet av: Hempa [2006-07-06 11:08]
Jag kommer!

Skrivet av: Ch. [2006-07-06 9:34]
CH o Sara kommer

Skrivet av: beh [2006-07-06 6:37]
kommer garanterat!

Skrivet av: Snorkfröken [2006-07-05 19:34]
Kommer gärna

Skrivet av: Hans-Göran [2006-07-05 17:43]
Ska försöka att komma, Långt eller kort beror på dagsformen.

Skrivet av: Emma [2006-07-05 17:26]
Kommer gärna! 4,7 km blir lagom för mig.

Skrivet av: Kajsa [2006-07-05 17:16]
Det låter trevligt! Jag springer 3,2 eller 4,7, tack.

Skrivet av: fimpen [2006-07-05 16:47]
är jag hemma så kommer jag!

Skrivet av: dg [2006-07-05 16:16]
långa

Skrivet av: stefan [2006-07-05 15:21]
Långa banan

Skrivet av: Calle [2006-07-05 13:42]
Jag skulle vilja vara med..

Skrivet av: da Silva [2006-07-05 13:11]
Anmäler mig glatt till den långa banan.

Skrivet av: Anders [2006-07-05 12:59]
Jag springer gärna... Om det inte är så kuperat så kanske jag orkar med den långa...



[Tillbaka]