|
Ol-träning 11/7 norr Klockarhyttan
| 2006-07-05 11:22 |
Bjuder in till en träning 800 m norr om Klockarhyttan (mot Lockhyttan), där jag garanterar den finaste skogen på Ugglebergskartan. Banor 4 st 1,6 km, 3,2 km, 4,7 km och 9,0 km. Gemensam start kl 18.15 prick, gafflade banor. Skall ni springa någon KFUM träning i fin terräng och inte så kuperad, då är det den här som gäller.
Kommer även att sätta upp snitslar efteråt vid kontrollpunkterna ifall det är någon som inte kan springa på tisdag och vill springa vid ett senare tillfälle, kartor kommer att finnas i klubbstugan. Efteråt är det bad i Klockhammar som gäller (1,5 km). Garanterar att det inte är några 24 grader i vattnet som det var igår vid Ramsjön. Skulle vilja ha in anmälningar till träningen här under nyheten, så jag vet på ett ungefär hur många kartor jag skall trycka. Vilken bana spelar inte någon roll eftersom alla banorna finns på samma karta.
|
Kommentarer
| 29 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Johan E [2006-07-10 22:28] | |
|
 |
| 2 kartor tack! |
| Skrivet av: | Hempa [2006-07-10 17:51] | |
|
 |
| Linda vill gärna ha en karta också! |
| Skrivet av: | Anders [2006-07-10 9:02] | |
|
 |
| Måste tyvärr avanmäla mig, tålde inte Hallandsluften |
| Skrivet av: | Patrik [2006-07-10 6:43] | |
|
 |
| Önskar också en karta för fin ol träning vid senare tillfälle |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-07-09 22:46] | |
|
 |
| Jag vill gärna springa, 4.7 blir bra!! |
| Skrivet av: | M&M [2006-07-09 17:49] | |
|
 |
| Inspirerad för en 4,5 km bana är jag. |
|
 |
| Tänkte ta mig runt en sväng, vill gärna ha skjuts hem. Har ingen bil hem, vill ha hjälp med skjuts om nån är kvar när jag kommer i mål... |
| Skrivet av: | NormanK [2006-07-09 14:35] | |
|
 |
| Är intresserad av en karta (4,7 km) för att spring vid ett senare tillfälle. Tack! |
| Skrivet av: | Ari [2006-07-08 16:05] | |
|
 |
| Anmäler mig, Frippe & Sjörövaren dvs tre kartor. |
| Skrivet av: | HNord [2006-07-07 15:46] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Sus [2006-07-07 1:34] | |
|
 |
| Gärna en karta för senare tillfälle tack. |
| Skrivet av: | Löwis [2006-07-06 22:41] | |
|
 |
| 4,7 tack |
| Skrivet av: | Groth [2006-07-06 21:53] | |
|
 |
| 1 st karta för senare tillfälle önskas |
| Skrivet av: | Tommy [2006-07-06 15:53] | |
|
 |
| J´arrive |
| Skrivet av: | Balken [2006-07-06 13:43] | |
|
 |
| I´ll be there |
| Skrivet av: | Christina [2006-07-06 11:54] | |
|
 |
| Jag och Lena kommer och springer 4,7km. |
| Skrivet av: | Hempa [2006-07-06 11:08] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Ch. [2006-07-06 9:34] | |
|
 |
| CH o Sara kommer |
| Skrivet av: | beh [2006-07-06 6:37] | |
|
 |
| kommer garanterat! |
|
 |
| Kommer gärna |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-07-05 17:43] | |
|
 |
| Ska försöka att komma, Långt eller kort beror på dagsformen. |
| Skrivet av: | Emma [2006-07-05 17:26] | |
|
 |
| Kommer gärna! 4,7 km blir lagom för mig. |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-07-05 17:16] | |
|
 |
| Det låter trevligt! Jag springer 3,2 eller 4,7, tack. |
| Skrivet av: | fimpen [2006-07-05 16:47] | |
|
 |
| är jag hemma så kommer jag! |
| Skrivet av: | dg [2006-07-05 16:16] | |
|
 |
| långa |
| Skrivet av: | stefan [2006-07-05 15:21] | |
|
 |
| Långa banan |
| Skrivet av: | Calle [2006-07-05 13:42] | |
|
 |
| Jag skulle vilja vara med.. |
|
 |
| Anmäler mig glatt till den långa banan. |
| Skrivet av: | Anders [2006-07-05 12:59] | |
|
 |
| Jag springer gärna... Om det inte är så kuperat så kanske jag orkar med den långa... |
[Tillbaka]
|