|
Gunillas gymnastik upp 100%!
| 2001-08-16 20:51 |
15 st kom.
Kul med så stort gäng ikväll. Jag var som vanligt numera, bland de äldsta och Cristina Magnusson yngst. Vi körde vid motionsredskapen och de nya verkade trivas. Nu Arne Larsson och ni andra som eremittränar - HÄNG PÅ !
[Tillbaka]
|