INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningar i juni/juli 2006-06-24 22:31 

Månadsprogrammet är nu uppdaterat med träningar fram till 5-dagars.

Kolla om du fått ansvaret för någon träning, kan du inte så fixar du en ersättare och lägger in en kommentar.
Du som har planer på andra träningsdagar tycker jag ska skriva om det på pladdret så flera kan följa med.




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1709


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: GigAnton F [2006-07-05 18:13]
Men fasen jag var ju där, jag missade ju hela skiten. (och träningen) Trodde det var nåt ironiskt skämt, det där med flärd-ol...

Skrivet av: stefan [2006-07-01 23:56]
Det gjorde ni helt rätt i.

Skrivet av: dg [2006-06-25 20:43]
Patrik>> Jag håller med. Stefan är på träningsläger, så jag tycker vi ändrar i programet utan hans vetskap;-)

Skrivet av: Patrik [2006-06-25 19:38]
TK>> Ang tisdag står det "Träning: Icke planerad men blir då en flärd-o" i programmet, är det inte lika bra att vi/ni satsar på Fellingsbro 2-dagars träning med färdiga banor och sportident?

http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=652043&CatId=19414

Skrivet av: Löken [2006-06-24 22:42]
Kan tyvärr inte ha träningen den 8e juli så är ngn sugen på att ansvara för en distansträning så hör av er.



[Tillbaka]