|
Träningar i juni/juli
| 2006-06-24 22:31 |
Månadsprogrammet är nu uppdaterat med träningar fram till 5-dagars.
Kolla om du fått ansvaret för någon träning, kan du inte så fixar du en ersättare och lägger in en kommentar. Du som har planer på andra träningsdagar tycker jag ska skriva om det på pladdret så flera kan följa med.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | GigAnton F [2006-07-05 18:13] | |
|
 |
| Men fasen jag var ju där, jag missade ju hela skiten. (och träningen) Trodde det var nåt ironiskt skämt, det där med flärd-ol... |
| Skrivet av: | stefan [2006-07-01 23:56] | |
|
 |
| Det gjorde ni helt rätt i. |
| Skrivet av: | dg [2006-06-25 20:43] | |
|
 |
| Patrik>> Jag håller med. Stefan är på träningsläger, så jag tycker vi ändrar i programet utan hans vetskap;-) |
| Skrivet av: | Löken [2006-06-24 22:42] | |
|
 |
| Kan tyvärr inte ha träningen den 8e juli så är ngn sugen på att ansvara för en distansträning så hör av er. |
[Tillbaka]
|