INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Gökotta och vedhuggning + träning i Kalltjärn på söndag 2006-06-02 21:35 

Du som missade vedhuggningen i Kalltjärn härom veckan får nu en ny chans. På söndag 4/6 åker vi från Karlslund (klubbstugan) kl 09.00 för en kombinerad gökotta och vedhuggarförmiddag. Vill du bli bjuden på fika ringer du och anmäler dig, annars är det bara att dyka upp vid Klubbstugan eller direkt till Kalltjärn.
Välkomna önskar Hasse Lundberg & Lasse Arlebo (27 44 44)

Vi kör även träningen från Kalltjärn och har blivit lovade varm bastu när vi återkommer från skogen. Kom ombytt och ha allt packat i ryggsäck för att kunna jogga de första kilometrarna till Kalltjärn där vi lastar av packningen och fortsätter ut på valfritt långa löprundor. OL-skor på fötterna rekommenderas.

/Oskar




Skrivet av:

Lars Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1683


  [Tillbaka



[Tillbaka]