|
Gökotta och vedhuggning + träning i Kalltjärn på söndag
| 2006-06-02 21:35 |
Du som missade vedhuggningen i Kalltjärn härom veckan får nu en ny chans. På söndag 4/6 åker vi från Karlslund (klubbstugan) kl 09.00 för en kombinerad gökotta och vedhuggarförmiddag. Vill du bli bjuden på fika ringer du och anmäler dig, annars är det bara att dyka upp vid Klubbstugan eller direkt till Kalltjärn. Välkomna önskar Hasse Lundberg & Lasse Arlebo (27 44 44)
Vi kör även träningen från Kalltjärn och har blivit lovade varm bastu när vi återkommer från skogen. Kom ombytt och ha allt packat i ryggsäck för att kunna jogga de första kilometrarna till Kalltjärn där vi lastar av packningen och fortsätter ut på valfritt långa löprundor. OL-skor på fötterna rekommenderas.
/Oskar
[Tillbaka]
|