|
Jukolaträningar
| 2006-06-02 12:01 |
Bara dryga 2 veckor kvar till Jukola så det börjar bli hög tid att se till att formen kommer.
Det kommer att bedrivas mycket träningar med syftet att bli i så bra form som möjligt på jukola. Alla träningar finns nu i månadsprogrammet. Kolla om du fått ansvaret för någon. På de flesta träningar finns alternativ åt alla.
Träningen som OK Tisaren ordnar den 8 Juni kommer bestå av 2 st tuffa banor i Suttarboda. En på 9 km och en på ca 5 km. Gemensam start och gafflat. Till denna träning är det anmälan som gäller genom att skriva det i kommentarsfältet nedan. Vi vill se att samtliga i Lag 1-2 kommer på denna träning. Samlinga Suttarboda kl 18:00. Avresa Karlslund kl 17:30. Medtag SI-pinne.
Söndagen den 11 juni kommer vi köra en gafflad ol-bana på ännu obestämd plats. Den planerade träningen på 10-mila kartan får skjutas på framtiden.
|
Kommentarer
| 59 inlägg hittills |
| Skrivet av: | fille [2006-06-08 16:11] | |
|
 |
| kommer inte idag, skulle sprungit korta |
| Skrivet av: | Jake [2006-06-08 7:29] | |
|
 |
| Ja kan tyvärr intr komma idag på träningen pga sjukdom (ont i halsen) skulle ha sprungit korta banan. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-06-07 18:58] | |
|
 |
| Hinner inte till träningen imorgon, jobbet kallar. Det är hårda bud i verkligheten (arbetslivet) =) |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-06-07 13:17] | |
|
 |
| JAG KOMMER INTE PÅ TORSDAG!!!! Ändrade planer!!! (Kommer inte på söndag heller!) |
| Skrivet av: | iva [2006-06-07 8:43] | |
|
 |
| korta bana på torsdag, tack. |
| Skrivet av: | Roland Fjellström [2006-06-06 21:00] | |
|
 |
| Korta banan tillsammans med Frida den 8 juni. Vi tar gärna en karta var. |
| Skrivet av: | matte [2006-06-06 20:09] | |
|
 |
| Korta banan den 8:e tack! |
| Skrivet av: | Bosse P [2006-06-06 11:06] | |
|
 |
| Korta banan den 8:e |
| Skrivet av: | Christina [2006-06-06 10:46] | |
|
 |
| Korta på torsdag låter bra för mig. |
|
 |
| Jag kommer den 8/6 och vill ha den korta banan. |
| Skrivet av: | pettson [2006-06-05 16:35] | |
|
 |
| Vill springa 9km den 8:de |
| Skrivet av: | Feenie [2006-06-05 8:45] | |
|
 |
| Vill ha den korta banan på torsdag. Kan inte komma i helgen, jobbar. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-06-04 20:32] | |
|
 |
| Emma Öberg och Tomas Lundström, korta banan |
| Skrivet av: | fille [2006-06-04 18:30] | |
|
 |
| korta banan 8e tack! |
| Skrivet av: | Jake [2006-06-04 18:11] | |
|
 |
| Kommer den 8onde, korta banan tack! |
| Skrivet av: | Emma [2006-06-04 17:18] | |
|
 |
| Kom på att jag är borta den 11:e, så den träningen kommer jag inte på. |
|
 |
| Det koänn inte riktigt meningsfullt med kartor, stolpar, skärmar, koner, ringar, lekband o.s.v. när de flesta är på jukolaträningen. Förslag: Övriga tröttar ut sig efter eget huvud den 8:e. |
|
 |
| stefan |
| Skrivet av: | Feenie [2006-06-04 13:29] | |
|
 |
| Jag dyker upp på torsdag |
| Skrivet av: | Patrik [2006-06-04 12:22] | |
|
 |
Jag försöker även hinna till träningen den 8/6 - långa banan tack!
|
| Skrivet av: | Sus [2006-06-04 7:40] | |
|
 |
| Jag kommer också gärna den 11:e. |
| Skrivet av: | Kattis [2006-06-04 2:03] | |
|
 |
| Kommer gärna den 11:e om det finns en bana som tillåter det ;-) |
| Skrivet av: | dg [2006-06-03 22:55] | |
|
 |
| jag hoppas att jag kommer på båda |
| Skrivet av: | Sara.Ö [2006-06-03 20:08] | |
|
 |
| Jag kommer på båda. Korta banan tack! |
| Skrivet av: | stefan [2006-06-03 13:22] | |
|
 |
| larshellstrandh>>Det borde vara så, fast vi borde ha en aktivitet för de som inte springer i jukolaträningen. |
|
 |
| Jukolaträningen 8/6 måste väl rimligen betyda att Fia-OL från botten av grusgropen blir vid ett senare tillfälle. Eller...? |
| Skrivet av: | Calle [2006-06-03 11:07] | |
|
 |
| jag kommer den 11:e.. |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-06-02 23:16] | |
|
 |
| kommer även den 11:e... |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-06-02 23:14] | |
|
 |
| Jag kommer på träningen den 8/6. Korta banan tack! |
| Skrivet av: | stina [2006-06-02 22:51] | |
|
 |
| jag kommer den 8e och springer korta banan |
| Skrivet av: | Öberg [2006-06-02 22:06] | |
|
 |
| Jag kommer på båda |
| Skrivet av: | stefan [2006-06-02 19:55] | |
|
 |
| Patrik>> Det vet jag inte men om jag gissar så är det inte före 18.. men därikring skulle jag tro |
| Skrivet av: | Patrik [2006-06-02 17:29] | |
|
 |
| När sker den gemensamma starten den 8/6? |
| Skrivet av: | Emma [2006-06-02 17:27] | |
|
 |
| korta banan den 8.e, tack! |
| Skrivet av: | Emma [2006-06-02 16:34] | |
|
 |
| Jag kommer på båda |
| Skrivet av: | beh [2006-06-02 15:44] | |
|
 |
| Jag kommer både 8e och 11e. |
| Skrivet av: | stefan [2006-06-02 14:52] | |
|
 |
| Holma>> Vet inte om vi kommer springa där ännu. dessutom ville inte min ocad8 öppna din fil. |
| Skrivet av: | Holma [2006-06-02 14:47] | |
|
 |
| När ni ska springa på kartan som jag skickade så kan ni ta det lite aktsamt vid bebyggelsen runt målet. Enligt grupp som tidigare tränat där så var det någon där som verkade lite griniga. |
| Skrivet av: | Björne [2006-06-02 14:27] | |
|
 |
| Kommer tyvärr inte på någon av träningarna. Slutar skolan den 8:e och är borta den 11:e. |
| Skrivet av: | ari [2006-06-02 14:08] | |
|
 |
| Den kvällen passar för en långpromenad:långa tack. (Om der är ok att promenera lite när eliten tränar) |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-06-02 13:32] | |
|
 |
| Korta banan den 8:e |
| Skrivet av: | stefan [2006-06-02 12:04] | |
|
 |
| ja jag kommer ju att springa långa. |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-06-01 17:02] | |
|
 |
| Korta banan |
|
 |
| LillGarpen den korta 8 juni |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-05-31 13:03] | |
|
 |
| Jag kommer nog den 8 juni. Återkommer om den 11 juni. |
| Skrivet av: | Hempa [2006-05-31 12:59] | |
|
 |
| Rättelse... Jag kan inte komma den 8e. |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-05-31 11:20] | |
|
 |
| Den 8:e, korta banan. |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-05-31 9:24] | |
|
 |
| Weine och Eleonor kör korta banan 5 km |
| Skrivet av: | Löken [2006-05-30 18:00] | |
|
 |
| Jag är självklart "på" på allt... Ska bli skoj... |
| Skrivet av: | Hempa [2006-05-30 13:57] | |
|
 |
| Kommer också på allt! |
| Skrivet av: | djN [2006-05-30 11:31] | |
|
 |
| Jag vill ha bååådaa!! (Boråsdialekt) |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-05-30 9:26] | |
|
 |
| Anmäler mig till båda. |
| Skrivet av: | Anders [2006-05-30 8:39] | |
|
 |
| Kommer den 8e, korta banan... |
| Skrivet av: | Groth [2006-05-30 8:09] | |
|
 |
| Kommer på Suttarbodaracet |
|
 |
| Kommer på allt och lite till. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-05-29 23:47] | |
|
 |
| Klockrent! Jag kommer på allt! Nu ska vi träna, jukola ska bli en grymt kul kavle. Känner mig verkligen laddad! |
| Skrivet av: | Axel [2006-05-29 23:36] | |
|
 |
| Kommer på båda. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-29 22:58] | |
|
 |
| Jag kommer nog och slår Simones tid iaf =). Återkommer om 8/6 |
| Skrivet av: | pontan [2006-05-29 22:43] | |
|
 |
| kommer kanske på någon. |
[Tillbaka]
|