|
KUL-kavl. med KLUBBM. tisd 6/6 Grillare sökes!
| 2006-06-02 08:52 |
Lite av våravslutning Wallerska skolan 17.00 tisdag 6/6, för ALLA nybörjare, elit, motionärer o.s.v. Anmälan på Anm.sidan senast måndag 5/6. Sprintbudkavlen med slumpinslag. Grillare sökes se nedan!
Några timmar med klubbmöte, tipsrunda, förmodligen grillning (se nedan) och KUL-kavlen, där alla platsar! Välkomna allihop! Hamburgarna brukar var populära! Ska vi hoppas att någon/några av våra vanligaste grillmästare anmäler sig här nedan eller finns nya namn som vill göra en insats? Birgitta köper in. Det bara jobbet vid grillen det gäller. Först till kvarn...
Anmälan>>>
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|