INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Jukolaträning 23/5 2006-05-20 18:02 

Årets första jukolaträning!

Skärm efter rv50 norr om mogetorp, avtagsväg åt vr 25 m efter rastplats Bergslagsporten.

3 olika långa banor kommer erbjudas.
ca 3, 5,5 och 8 km.
Alla banorna är helt klart fuskgafflade och noga uträknad startordning kommer användas.

Plats Skärmarbodakartan.
Samlingen är 600 m väster om Idogheten kl 18:00 eller Karlslund kl 17:30.

Meddela vilken banlängd du önskar springa i kommentarsfältet så jag får en ungefärlig uppskattning på hur många som kommer.




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1663


  [Tillbaka

Kommentarer 28 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: stefan [2006-05-23 14:44]
Groth>> Taget!

Skrivet av: Groth [2006-05-23 12:24]
Stefan> vore kanon om jag kunde få en tidig start i gänget. Jag spårar gärna min gaffel...

Skrivet av: Hempa [2006-05-23 8:58]
Erik 8km

Skrivet av: NormanK [2006-05-23 8:49]
Björne vill gärna springa 5,5km. Tack!

Skrivet av: Emma [2006-05-22 22:07]
5,5 km, tack!

Skrivet av: ulf hallmen [2006-05-22 21:09]
sjysst stefan det är klart vi springer 3km vi börjar bli lite gamla

Skrivet av: beh [2006-05-22 20:59]
Jag springer gärna 8km.

Skrivet av: stefan [2006-05-22 20:57]
Jag ritar kartor så det är bara komma! Uffe, Ali jag gissar att ni ska springa 3 km :)

Skrivet av: Hanna [2006-05-22 19:26]
Kommer gärna och springer 5,5 om tisariter är välkomna.

Skrivet av: iva [2006-05-22 15:22]
5,5km med kortaste gaffling tack.

Skrivet av: ulf hallmen [2006-05-22 14:52]
är det ok att två hagabyare dyker upp ali å ja två kartor extra i så fall

Skrivet av: Peiza [2006-05-22 12:55]
8 km banan blir bra, tack.

Skrivet av: Groth [2006-05-22 12:53]
8 km tack

Skrivet av: Christina [2006-05-22 12:39]
5,5km blir bra för mig.

Skrivet av: Nils-Olov [2006-05-22 11:18]
Nils-Olov bana 5,5km, tack.

Skrivet av: Linda [2006-05-22 10:16]
3km tack!

Skrivet av: djN [2006-05-22 8:54]
8km

Skrivet av: Sara K [2006-05-22 8:23]
3 km blir bra för mig.

Skrivet av: Pontan [2006-05-22 8:22]
Jag tar gärna en karta för kommande bruk.

Skrivet av: Pionhed [2006-05-22 8:14]
Jag kommer att komma sent, runt 18.30, men då vill jag gärna ha 8 km.

Skrivet av: weine [2006-05-21 22:09]
Weine 5,5 Eleonor 3

Skrivet av: sus [2006-05-21 21:30]
Susanne önskar 3 km.

Skrivet av: Charlotte [2006-05-21 21:26]
Charlotte och Anders önskar 5,5 km!

Skrivet av: da Silva [2006-05-21 21:17]
Oskar 8 km, Kristin 5,5 km, tack.

Skrivet av: Kattis [2006-05-21 19:47]
Kattis vill ha 3, och Johan vill ha 5,5, tack!

Skrivet av: birgitta a [2006-05-21 19:27]
Kerstin N, Birgitta A & Gunilla P vill ha 5,5 km.

Skrivet av: Öberg [2006-05-21 19:17]
Per o Sara på 5,5 km.

Skrivet av: Löken [2006-05-21 17:47]
8 km banan för mig...



[Tillbaka]