|
Jukolaträning 23/5
| 2006-05-20 18:02 |
Årets första jukolaträning!
Skärm efter rv50 norr om mogetorp, avtagsväg åt vr 25 m efter rastplats Bergslagsporten.
3 olika långa banor kommer erbjudas. ca 3, 5,5 och 8 km. Alla banorna är helt klart fuskgafflade och noga uträknad startordning kommer användas.
Plats Skärmarbodakartan. Samlingen är 600 m väster om Idogheten kl 18:00 eller Karlslund kl 17:30.
Meddela vilken banlängd du önskar springa i kommentarsfältet så jag får en ungefärlig uppskattning på hur många som kommer.
|
Kommentarer
| 28 inlägg hittills |
| Skrivet av: | stefan [2006-05-23 14:44] | |
|
 |
| Groth>> Taget! |
| Skrivet av: | Groth [2006-05-23 12:24] | |
|
 |
| Stefan> vore kanon om jag kunde få en tidig start i gänget. Jag spårar gärna min gaffel... |
| Skrivet av: | Hempa [2006-05-23 8:58] | |
|
 |
| Erik 8km |
| Skrivet av: | NormanK [2006-05-23 8:49] | |
|
 |
| Björne vill gärna springa 5,5km. Tack! |
| Skrivet av: | Emma [2006-05-22 22:07] | |
|
 |
| 5,5 km, tack! |
| Skrivet av: | ulf hallmen [2006-05-22 21:09] | |
|
 |
| sjysst stefan det är klart vi springer 3km vi börjar bli lite gamla |
| Skrivet av: | beh [2006-05-22 20:59] | |
|
 |
| Jag springer gärna 8km. |
| Skrivet av: | stefan [2006-05-22 20:57] | |
|
 |
| Jag ritar kartor så det är bara komma! Uffe, Ali jag gissar att ni ska springa 3 km :) |
| Skrivet av: | Hanna [2006-05-22 19:26] | |
|
 |
| Kommer gärna och springer 5,5 om tisariter är välkomna. |
| Skrivet av: | iva [2006-05-22 15:22] | |
|
 |
| 5,5km med kortaste gaffling tack. |
| Skrivet av: | ulf hallmen [2006-05-22 14:52] | |
|
 |
| är det ok att två hagabyare dyker upp ali å ja två kartor extra i så fall |
| Skrivet av: | Peiza [2006-05-22 12:55] | |
|
 |
| 8 km banan blir bra, tack. |
| Skrivet av: | Groth [2006-05-22 12:53] | |
|
 |
| 8 km tack |
| Skrivet av: | Christina [2006-05-22 12:39] | |
|
 |
| 5,5km blir bra för mig. |
|
 |
| Nils-Olov bana 5,5km, tack. |
| Skrivet av: | Linda [2006-05-22 10:16] | |
|
 |
| 3km tack! |
| Skrivet av: | djN [2006-05-22 8:54] | |
|
 |
| 8km |
| Skrivet av: | Sara K [2006-05-22 8:23] | |
|
 |
| 3 km blir bra för mig. |
| Skrivet av: | Pontan [2006-05-22 8:22] | |
|
 |
| Jag tar gärna en karta för kommande bruk. |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-05-22 8:14] | |
|
 |
| Jag kommer att komma sent, runt 18.30, men då vill jag gärna ha 8 km. |
| Skrivet av: | weine [2006-05-21 22:09] | |
|
 |
| Weine 5,5 Eleonor 3 |
| Skrivet av: | sus [2006-05-21 21:30] | |
|
 |
| Susanne önskar 3 km. |
| Skrivet av: | Charlotte [2006-05-21 21:26] | |
|
 |
| Charlotte och Anders önskar 5,5 km! |
|
 |
| Oskar 8 km, Kristin 5,5 km, tack. |
| Skrivet av: | Kattis [2006-05-21 19:47] | |
|
 |
| Kattis vill ha 3, och Johan vill ha 5,5, tack! |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-05-21 19:27] | |
|
 |
| Kerstin N, Birgitta A & Gunilla P vill ha 5,5 km. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-05-21 19:17] | |
|
 |
| Per o Sara på 5,5 km. |
| Skrivet av: | Löken [2006-05-21 17:47] | |
|
 |
| 8 km banan för mig... |
[Tillbaka]
|