 |
|
|
Söndagsträning
| 2006-05-20 16:39 |
Distans-ol i Ånnaboda
Avresa karlslund kl 10:30. ca 2 km gemensam uppvärmning till en start där vi kör en ca 4 km lång rävjakt.
Ett förslag är att de guldgängare som kommer får sätta ut kontrollerna med en senior som uppföljare. Efter avslutat varv och återsamling så är det valfri längd och fart på hemvägen.
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | stefan [2006-05-20 18:03] | |
|
 |
| Löken>>Man sätter ut en kontroll springer sedan på de andras kontroller och tar in sin egen på slutet. |
| Skrivet av: | Löken [2006-05-20 17:37] | |
|
 |
| Och är det många som tänker åka upp och köra träningen. Jag är "på". |
| Skrivet av: | Löken [2006-05-20 17:23] | |
|
 |
| Vad är rävjakt? |
[Tillbaka]
|
|
|
 |