|
Vedhuggning i Kalltjärn på lördag
| 2006-05-18 23:22 |
Hasse Lundberg och jag åker till Kalltjärn på lördag kl 9.00 för att hugga lite ved. Är du sugen på lite alternativ träning: Kom med!
Är du anmäld exvis genom att ge ett svar till den här nyheten bjuder vi på fika. Självfallet är du välkommen om du bara dyker upp. Vi räknar med att hålla på ca 3-4 timmar.
[Tillbaka]
|