INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Jukola 17-18 juni 2006-05-07 19:28 

För att vi skall hinna med att anm. lag, boka rätt storlek på bussen, boka båtbiljetter, mat på båten, så måste anm på vår hemsida vara inne senast på tisdag 9 maj kl 24.00.

Intresset är stort så det blir många lag till Finland.
Vi kommer att köra några Jukola träningar framöver så håll koll på månadsprog. och på hemsidan.
Vi kommer att åka på fredag e m och komma hem på måndag f m.
Prel. laguttagning kommer att presenteras efter Kristi himmelsfärds helgen.




Skrivet av:

C-G Garpenlund
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1646


  [Tillbaka

Kommentarer 2 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Viktoria S [2006-05-08 21:07]
är lite osäker på om jag kan den helgen, men är intresserad ännu så länge, är det ok att stå kvar på anmälningslistan?

Skrivet av: culin [2006-05-08 9:42]
Jag har fått äran att springa veteranlaget, men har inte anmält mig via anmälningslisatn. Utan det skett via inlägg BoRot hade inne . Räcker det så?



[Tillbaka]