10MILA 2006 är avklarat, alla löpare är i mål och TC är i stort sett återställt till den grusgrop det var innan tävlingen. Många har slitit hårt de senaste dygnen och en och anna frågar sig säkert om det var värt allt slit? Jag är övertygad om att ett arrangemang av denna volymen är bra för oss som förening. Många har vuxit med uppgiften och alla har täckt upp för varann när tröttheten gjort sig gällande fram på småtimmarna. Vi kan med stolthet konstatera att vi alla varit delaktiga i ett av de största orienteringsarrangemang som finns i SVerige. Återigen har vi visat att vi är duktiga på att arrangera. För att citera Anders Gärderud i DN, ".. årets 10MILA är förmodlingen det bästa som arrangerats!" Extra roligt är det att se att några av våra löpare även klarar av den 11:e straäckan med rivning dagen efter.
Ett stort tack till Er alla!
/Pecka
|
| Klicka på bilderna för att se dem i större format
 2
 4
 5
|